Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
@Speed-quad: Ik zie dat jij best veel verstand hebt van reptielen etc. Ik wil al een tijdje een reptiel, ben der altijd al van geïnteresseerd :) Maar ik weet dus niet welk dier het beste is voor een beginner als ik?? Ik zat te denken aan een Gecko! Nu is eigenlijk de vraag...Wat is jou ervaring?? Hoe is het onderhoud?? Wat is een leuk begin diertje?? Kosten?? Voeding?? Alles eigenlijk :p Ik zou het graag van je horen :)

Ik heb hier nog een bak liggen waar vissen in hebben gezeten, daar zit ook een lamp in. Is dit een bak die zou kunnen voor zo'n beestje??
 
gecko's zijn toff

maak morge ofzo ook nog wel ff fotos van mijn vuilnisbakke ras,
en woensdag's loopt er hier ook nog altijd zo'n jack russel:+
 
Ossje said:
@Speed-quad: Ik zie dat jij best veel verstand hebt van reptielen etc. Ik wil al een tijdje een reptiel, ben der altijd al van geïnteresseerd :) Maar ik weet dus niet welk dier het beste is voor een beginner als ik?? Ik zat te denken aan een Gecko! Nu is eigenlijk de vraag...Wat is jou ervaring?? Hoe is het onderhoud?? Wat is een leuk begin diertje?? Kosten?? Voeding?? Alles eigenlijk :p Ik zou het graag van je horen :)

Ik heb hier nog een bak liggen waar vissen in hebben gezeten, daar zit ook een lamp in. Is dit een bak die zou kunnen voor zo'n beestje??

ik zou even naar een winkel lopen die de beestjes verkoopt.
dan zie je sowieso al veel.
de lamp van een aquarium kan niet, het moet een speciaal lampje worden.
mijn ervaring is dat je ook eerst maar moet laten zien dat je niet 80 kleuren schijt als je die bak schoonmaakt.
er moet een beetje water, klimwand..en takken in.
ze eten dacht ik krekels en sprinkhanen e.d.
soms kan je ze wat anders geven maar ben vergeten wat.
prijzen zou ik zo even niet weten, moet je toch echt langs die winkel gaan, dan kan die man ook zeggen wat een goede beginner is.
toch zal een Gecko idd wel goed zijn denk ik.
 
ZipSjezer said:
ik zou even naar een winkel lopen die de beestjes verkoopt.
dan zie je sowieso al veel.
de lamp van een aquarium kan niet, het moet een speciaal lampje worden.
mijn ervaring is dat je ook eerst maar moet laten zien dat je niet 80 kleuren schijt als je die bak schoonmaakt.
er moet een beetje water, klimwand..en takken in.
ze eten dacht ik krekels en sprinkhanen e.d.
soms kan je ze wat anders geven maar ben vergeten wat.
prijzen zou ik zo even niet weten, moet je toch echt langs die winkel gaan, dan kan die man ook zeggen wat een goede beginner is.
toch zal een Gecko idd wel goed zijn denk ik.

Van die maden toch?

Of soort van..

Kijk eerst eens rond naar een mooi en goed terrarium (eventueel 2e hands) en naar de prijzen van de beestjes zelf. Krijg je alvast een idee, zodat het zometeen niet vies tegenvalt.
 
Ik heb 2 (hyperactieve:rolleyes: ) King Charles Cavalier Spaniels!
Ze zijn echt altijd vrolijk, actief, aanhankelijk, willen altijd geaaid worden en dergelijk, maar ze zijn wel echt uber grappig:P

de gekke, Timmy
mioswi.jpg


de rustige, Bullie
miot9l.jpg


en samen aan het bedelen bij Niekes:X :P
miotgm.jpg


In maart worden ze 8 jaartjes:)
 
[5th] klaas said:
De luiheid zelfe 9||6 maar wel een heerlijke hond die blijkbaar me voeten lekker vind ruiken want ze pakt steeds me schoenen als ik niet kijk :P


Hehe de old english bulldogs van me broers gaan altijd op me schoenen bijten (speels) als ik ze nog aan heb.
Zal wel door de zweetvoeten/kattepis/regen geur komen :D
 
Lycorda said:
Ik heb 2 (hyperactieve:rolleyes: ) King Charles Cavalier Spaniels!
Ze zijn echt altijd vrolijk, actief, aanhankelijk, willen altijd geaaid worden en dergelijk, maar ze zijn wel echt uber grappig:P


In maart worden ze 8 jaartjes:)

vallen je ook lastig als je aan scooters aant sleutelen bent :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top