Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
haha idd valt mee he. Daarom tis een ideaal dier als je wel een krok wil maar 2 meter word te groot dan is dit dier met max 1,2 meter ideaal. Maar heb ook slangen ja. Guyana roodstaartboa, normale boa constrictor, Madagaskar boa en een tijgerpython en dan nog een luipaardgecko en een baardagaam. Oja en nog een krab 8P (is de medebewoner/voedsel van de kaaiman)

Heb nog veeel meer dieren gehad waaronder vogelspinnen en enkele zeer giftige schorpioenen (sahara schorpioen) en nog meer pythons en boa's
 
overbuurman van mij had een hele grote groene gekko die soms nog wel is van kleur veranderde..dat beest was pas vet.
liep gewoon los rond in dat huis en deed ook niks..ging wel op je nek zitten enz..maar bijten ofzo niet..alleen op de rug aaien vond die nooit leuk..omdat die zich dan bedreigt voelt.
heb zelf bijna ook een hagedisje ofzo gekocht..k had piranha's die dodgingen door een kapotte thermostaat :(
toen d8 ik dan koop ik een hagedisje..mja me ouders wilden het niet.

edti: speedquad..miss meer foto's van de rest van je beesten?
 
onze eigen kat :L vloog pas onder het voorwiel van mn Rs door ik ging bijna op mn muil kon hem nog net recht houden, maar die beesten zijn echt wreed sterk hij had alleen een sneetje in zn kaak en hij liep een beetje moeilijk, en na een bezoekje aan de dierenarts en wat medicijnen is ie nu weer helemaal de oude.
ik was me eige wel helemaal kapot geschrokken trouwes
 
Enne Speedquad, ik ben niet een van die mensen die denkt dat jij stoer wil doen met je croc hoor ;)
Ik ben alleen wel iemand die zich zorgen maakt om de toekomst van zulke beesten.. en reptielen in het algemeen, dat mensen erop zijn uitgekeken etc..
Achter het oude huis van een neef van mij zwommen daardoor een stuk of 30 schildpadden rond, diverse soorten met natuurlijk de overbekende roodwang.. grote joekels ook, en ondanks dat ze het daar gewoon redden.. hoort het eigenlijk niet

Wat je er verder mee wilt doen of laten zal mij een zorg zijn ;)
 
lol oke, maarja je heb idd veel mensen die denken ow leuk een reptiel en na een paar maanden denken van ik vind het niks aan en die dumpen hun dieren. Ben ook voorstander van nakweek en koop het liefst geen wildvang. En het verhaal van de roodwang is overbekend idd :) Mensen denken van ow leuk een schildpadje totdat het toch wel een flink beest van 30cm word. Het is alleen jammer dat de mensen die de dieren juist houden en nja gewoon je snapt het wel perfect houden nooit in het goede daglicht komen. Je hoort alleen maar verhalen over gedumpte dieren of wat dan ook verhalen in het nieuws omdat alleen dat spectaculair is. Maar heb je zelf nog dieren dan ?
 
Ik heb me genoeg geinformeerd voor een mogelijk terrarium poosje geleden,
maar me toch terug getrokken.. geen reptielen in huis dus, maar wel een grote fascinatie en interesse ervoor in huis

ons lijstje met diertjes en beestjes rond ons huis:
1 arabieren hengst
1 arabieren merry
1 welsh pony
2 shetland pony's
1 dwerggeit
2 hollandse hangoor konijnen
1 vijver met wat goudvissen van een jaar of 6 oud
18 grasparkieten (mijn sjiszle, en ja kweken is leuk, vooral met al die kleurvariaties)
En we hadden een hond die kerst 2 jaar geleden er tussenuit glipte.
Had ik sterke band mee, beesje was er mijn hele jeugd namelijk.

Foto's posten is voor mij dus een beetje overdone, maar volgens mij staan die nog ergens hier in dit topic

Verder is het grootste knevelpunt met veel reptielen, en inderdaad de schildpadden in het algemeen is de maximale leeftijd van het beestje..
Er zijn weinig mensen die de moed, zin en lef kunnen opbrengen om bijvoorbeeld (ik noem maar een nummer) 50 jaar voor een dier te willen zorgen tov bijvoorbeeld een konijn, kat, hond etc + dat het gedrag van deze dieren vrij eentonig is (reptielen)
 
Oi8)
kamiwx.jpg


Doggy met buurjongen
kamiyu.jpg


kamj6h.jpg


Hond @ Aanvalmodus :W
kamjdd.jpg


Tot slot nog 2 pluisbollen :+
kamjjd.jpg
 
RobertD said:
Oi8)
kamiwx.jpg


Doggy met buurjongen
kamiyu.jpg
Omg jou hondje is kei lief :P :O

Ik ben niet zon freak dus ik vraag het maar:P wat is de naam van de soort ??

En natuurlijk zijn eigen naam;)???
 
Wanksta said:
Onze doggie is nu 8 maanden en blijft nog 1 jaar groeien en ze is nu al groot en sterk dus dat wordt nog wat

Bullmastief

HPIM0555.JPG
De luiheid zelfe 9||6 maar wel een heerlijke hond die blijkbaar me voeten lekker vind ruiken want ze pakt steeds me schoenen als ik niet kijk :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top