This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Ik ben er tegen als het niet bij de geboorte gebeurd, ik ga ervan uit dat een dier, net zoals een mens zich niet bewust is van pijn. (bij de geboorte)

Beter vliegen jullie dan ook uit tegen die gast op de vorige pagina, die een geknipte staart mooier vond.

Heb je al eens gezien wanneer ze kalfjes of biggetjes merken? Die beesten geven geen krimp terwijl ze een aardige lel door hun oor krijgen.

Gaan we verder ook nog discussieren dat mijn lievelingskleur blauw is en die van jouw rood? Je bent ervoor of ertegen.
 
het is mooier, een gecoupeerde staar, maar dat wil niet zeggen dat ik het jammer vind dat het niet meer gebeurd, fuck it dat mensen het mooier vinden het dier gaat toch voor? en vind je dat niet dan ben ik van mening dat je het niet verdient om een huisdier te hebben.
 
Tja, het is ook jammer dat dieren levend gekookt worden om mensen lekker warm te kleden. DAT is iets wat ik echt jammer vind.

Maar bij de geboorte ocharme 4 mm eraf knippen.

Maarja, het dier gaat idd voor, daarom juist, de oren afknippen. Netjes frisse lucht aan de oren, oren blijven zuiver, oran gaan niet ontsteken of zweren. enz enz...
maar dat wist jij niet he?

Ooit al eens een hond gezien met slechte oren? Neem nu een Cocker, met hun flaporen, onderhoudt je dat niet gaan ze letterlijk flippen doordat hun oren pijn gaan doen. Uiteraard ga je bij een cocker niet opteren om de oren eraf te knippen, maar bijvoorbeeld bij een Rottweiler, mastino of dobberman wel.
 
Hij heeft wel een punt dat als het bij de geboorte gebeurt, met verdoving, vindt ik het ook wel kunnen. is soms (zoals bij die rotweiler) ook gewoon makkelijker voor mens en dier.

En iedereen die hier de moraal ridder uit hangt is ook vegetarier neem ik aan?? Zo niet hou dan a.u.b. je mond erover.
 
waarom zou ik dan mijn mond moeten houden? dierenvlees eten is een natuurlijk iets, zoiets heet een voedselcirkel, snap niet wat dat er mee te maken heeft? een staart/oren couperen valt niet onder de catagorie LEVENSBEHOEFTEN?
 


Ze hadden jou, als pasgeboren baby, met je hoofd tegen de tafel moeten slaan! Je zou het toch niet voelen!

Wat een onzin kraam je uit.
 
ach ik snap hem wel.. als je die staart er bij geboorte afhakt zal dat beest er niet te lang om kraaien hoor..
net zoals ze in amerika bij bijna elke manbaby de voorhuid er afhakken..daar word toch ook weinig gedacht aan het gevoel van zon baby?
 


Fking beest wil de muizenval maar niet in. De vorige 3 had ik binnen een week uitgemoord maar deze wil dr maar niet in.
 
Mijn rottweiler (met staart )

Jaartje geleden:


Net een jaar (31-07-2008):


Met staart

Had het liefst 1 zonder staart gehad, maar dit went ook
Nadeel van de staart is wel weer meerdere gebroken drinkglazen
 
jij ook maar jij dwarrelt ook nog @ forum rond..
Dieren moet je gewoon met rust laten, vind je hem niet mooi met staart/oren dan neem je hem niet.
 
heb een Kater en een Poes , beide uit het asiel (zijn er toch zat ) , we wilden gewoon 1 , maar we konden het niet eens worden dus dan maar 2

Snowy (tja ...) , de kater..



Fanja , poes.. (beetje sjaggerijnig denk ik )

 
een van de opvangkatjes @ vriendin.
moede vang moederloze kittens op. echt geweldig

[ir]http://img148.imageshack.us/my.php?image=foto0040ry3.jpg[/ir]
 
Last edited:
Ze hadden jou, als pasgeboren baby, met je hoofd tegen de tafel moeten slaan! Je zou het toch niet voelen!

Wat een onzin kraam je uit.

Je snapt het totaal niet, begrijp ik wel.

Vanaf NU ben jij dus ook vegetariër ofniet?
of mogen ze koeien wel afmaken voor een lekkere biefstuk en een stukje oor afknippen niet?
 
Dit is echt een retarded discussie pagina Volledig appels en peren en ook nog eens geen enkel verstand van zaken.
 
Dit is echt een retarded discussie pagina Volledig appels en peren en ook nog eens geen enkel verstand van zaken.

Echt he, vlees dat we kweken om opgegeten te worden vergelijken met het mooier laten lijken van een huisdier dat echt totaal overbodig is. :X
 
Appels met peren vergelijken?! Dit is bananen met windsurfen vergelijken man, gaat echt neeeergens meer over.

Iig vind ik dat je dieren moet laten zoals ze geboren worden, als het voor medische en/of gezondheidsredenen zijn dan is het te overwegen. Beter 1 keer pijn, dan 2 jaar met pijn en medicijnen lopen. Toch?
 
Status
Not open for further replies.