This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
niks engs aan... mensen vergelijken ze vaak met pitbulls maar dat zijn ze helemaal niet...

mijn nichtje van 4 jaar, voert de hond met der handjes... hij heeft haar nooit gebeten, en der hand gaat echt ver z'n bek in .. katten haat hij, en is bang voor konijnen...
 
Zelfs een pitbull is niet eng.zolang een hond getest is op l2hga is er niks mis mee.

Zelf in het bezit van een staffordshire bullterier
 
Bang voor konijnen?!

zal wel eens filmen, hij weet niet hoe snel hij weg moet komen...

is eens een keer gebeten door een konijn, sindsdien wilt hij er niks meer van weten...


mike#69 zelf ook lang getwijfeld om een stafford te halen, uiteindelijk toch voor een bull terrier gegaan, zijn zo lelijk dat ik ze weer mooi vind..

alleen jammer dat ze zo eigenwijs als wat zijn...(maar maakt het ook wel weer leuk)
 
Bij ons vorige huis hadden onze buren twee van die honden die vals waren, dan zijn die beesten wel eng als je 5 jaar bent ja .
 
Deze is "iets" groter dan normaal, Reutjes horen normaal 40-50kg te wegen, deze is echt uit de kluiten gewassen,maar geen gram vet.. Behoorlijk sterk ook, gelukkig is die te lui om achter een kat aan te rennen oid, kan m anders maar net houden
 
Deze is "iets" groter dan normaal, Reutjes horen normaal 40-50kg te wegen, deze is echt uit de kluiten gewassen,maar geen gram vet.. Behoorlijk sterk ook, gelukkig is die te lui om achter een kat aan te rennen oid, kan m anders maar net houden

Hele mooie honden altijd die Ridgeback's. Tante van me had er ook heen.. als 1 jaar mee in de bergen wandelen @ zwitserland.. beest wilde niet aan de riem.. heb ik m de hele weg aan z;n bek vastgehouden.. vond ie helemaal leuk 8P Elke keer als ik daar kwam stak ie z'n kop onder m'n arm... of ik m weer ff beet wilde pakken.. gek beest
 


Lol, deze heeft de gewoonte je pas met rust te laten als je je portemonee, schoenen of sokken geeft. Pas dan gaat die tevreden in zn bak liggen8P. Hij heeft ook een zwak voor Ugg's. Gf heeft een aardige collectie in de kast staan, maar als die niet genoeg aandacht krijgt, gaat die ze allemaal naar zn bak verhuizen. Hij maakt niets kapot, gewoon, voor de heb
 
Lol

Uitlaten was ook altijd een feest.. fietste er wel eens langs uit school.. kwam me tante op de fiets voorbij zonder te trappen en die hond er voor
 
Status
Not open for further replies.