This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je huisdier(en) #2

Status
Not open for further replies.
Ik had een huisdier in mijn aquarium waarvan ik eerst helemaal niet wist dat ik hem had. Mijn bak draait nu een jaar. Beest was toen ik hem eruit haalde 70cm! Nu is hij dood!

 
Baas! Ik wil ook een kat.. Alleen mijn gleufdier stribbelt tegen

9 van de 10x is het toch wel anderom volgens mij


Hier komt er binnenkort ook (weer) een kitten bij.. een bengaal, die dingen kosten nog knaken ook :X
 
Die van mij zijn sinds een dag buiten in het nieuwe huis. Heel de dag door de tuin rennen en 's avonds zijn ze total loss
 
Honden vind ik weer niks. Wou eerst liever niet een beest omdat ik de troep ervan niks vind. Maar valt reuze mee met katten zeggen ze. En gewoon goed africhten dan vernielen ze ook niet zo veel/niks.

Ben nu wel verlieft op t beesje
 
voordat je ze hebt afgericht...



zelf hekel aan katten, beesten gaan overal op.. vooral in de keuken, heb ik daar echt rot hekel aan.
 
voordat je ze hebt afgericht...



zelf hekel aan katten, beesten gaan overal op.. vooral in de keuken, heb ik daar echt rot hekel aan.

Dat gaat heen snel africhten, zijn zo zindelijk.
We hebben er 5 thuis en er zit nooit een op de aanrecht.
 
nja ik zeg ook, ieder zijn ding he

het is niet zozeer dat ik een hekel aan katten heb, zal er zelf alleen nooit 1 nemen.
bij een ander kan ik ze soms wel leuk vinden verder.
 
Nou 1 tip, neem alleen katten als je een tuin oid heb.
Wij zitten in een appartement met 2 katten en die beesten spelen dus gewoon binnen ect als je naar je werk bent en je word gek van die die haren en grindkorrels van de kattenbak.
"vroeger" hadden we ook 2 katten in het ouderlijk huis en die komen gewoon buiten, dat is echt een wereld van verschil qua rommel.
 
Status
Not open for further replies.