This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post hier je model-auto's topic.

  • Thread starter Thread starter Gearox_911
  • Start date Start date
Damn! x| Wel gaaf! :W

Op de vorige pagina zeg je je eerste motor te hebben gekocht, maar nu zie ik er wel meer staan Of heb je die in de tussentijd gekocht?
 
vitrinne is perfect, zelf zo gemaakt... idd handgrepen had ik nog liggen...

verder past het dus bij de rest van de kamer, alles is wit/bruin...

deze motoren zijn het niet erwin, die staan in de woonkamer, deze zijn 1:25 en die van vorige pagina 1:6.. deze heb ik gewoon gekocht voor 1 euri de stuk

vitrinne is dus dubbel, de achterkant is dus net zoals de voorkant... werkt als scheiding tussen slaap/buro gedeelte in me kamer..
 
Ik zou hem gewoon lekker origineel in de doos laten had ik er nu eentje gehad.
Ik verneuk die dingen toch ook altijd
 
Hij is gister al gespoten

Heb ook nog een Golf 2 ''zender'' uitvoering ervan gehad en ook een golf 1 gti die heb ik beide vroeger verneukt.

Edit: net bod uitgebracht op nog zo'n zelfde als waar ik nu mee bezig ben en ook op een vw golf 3 vr6 en een vwgolf 1 racing group 2.
 
Last edited:
beste site blijft toch ebay... curb (michel) heeft ook leuke magazijn... mijn vaste winkel in nl is toch droomautoos (frank), en veel ebay/marktplaats... toch de beste...
 
Lijkt me nu zelf ook wel wat om zoiets in mekaar te gaan zetten.
Alleen het verven, hoe doen jullie dat?
Met zo'n kwastje en speciale potjes verf?
En grondlaag + basiskleur gewoon met spuitbus?
 
Body en grote delen spuit ik altijd gewoon met een spuitbus, kleine onderdelen verf ik met een penseel en verf van Revell (kleine potjes verf)