This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post hier je BaD LuCk verhalen over je scoot !!

ik heb er zat! maar de beste zal ik hier maar neerzetten.ik ging naar verjaardag van neefje toe 15km verder. scooter maakte al een tijdje een raar geluid maar reed wel nog redelijk. afijn 7km van huis brak er opeens iets want ik kon gassen wat ik wilde maar ik kwam niet vooruit. toen ben ik terug naar huis gelopen om een paar dagen later bij gast met meer scooterverstand te gaan kijken wat er aan de hand is. Wat bleek, er zat al een tijdje geen olie meer in vertandingsgedeelte. de tandjes van 1 rad waren compleet versmolten in een ander rad8P het versmolten rad was gewoon glad toen heb ik vertanding van iemand anders over genomen met een kapotte nrg.

Hey Godfather die film had ik ook bij kameraad van mij gekeken die was strak.

Enne als je die kutkinderen nog ziet, wil je ze voor mij dan ook nog ff een rotschop geven (liefst 2)

Mwa laatst ineens heel erg vaag, ik draai voor de zoveelste keer mn koppeling van mn achterpoulies en na een of twee keer draaien aan die moer schiet ineens de koppeling omhoog, niet hard want ik had mn hand erop maar het ergste is nu dat het bovenste gedeelte van mn schroefdraad van de poulies beschadigd is en van de moer is echt niets meer over aan de binnenkant :'( ik snap echt niet hoe dit kon gebeuren want hij zat echt goed vast.

ik ook. ik rijen, bougiekabel gebroken. hoe ik het doe weet ik niet.dus ik naar een scooter zaak: "weten jullie wat het is" "ja je cab moet schhongemaakt worden" lul niet vent.

tja die van mij blijft nog steeds met drukveer veranderden een koppeling krom draaien tussen de werkbank en daarna fijn tegen m'n kop aan krijgen met malossi rood erachter

Re: Re: Post hier je BaD LuCk verhalen over je scoot !!

Originally posted by PiTu

Hey Godfather die film had ik ook bij kameraad van mij gekeken die was strak.

Enne als je die kutkinderen nog ziet, wil je ze voor mij dan ook nog ff een rotschop geven (liefst 2)

hehe zal ik doen })

Godfather rulez, i kan niet w8ten tot deel 2 komt :~

[ don corleone : Im gonna make him an offer he cant refuse ]

T ergste van mij; Ik had me aerox opgehaald in de winter, er lag sneeuw, maarja, op de fietspaden was gestrooid, dus ik dacht, kan geen kwaad om m nu te halen. Dus ik haal m op en rij m naar huis, gaat de poort niet open omdat ie dichtgevroren zit :| En ik moest over 15 minuten werken, dus ik dacht, nou dan ga ik wel met me scoot. Vlak voor me werk moet ik busbaan over en rij over stukje sneeuw, ik stop, kijk of er geen bus aan komt, geef gas en hopla, me achterwiel glijd weg, zo schade aan een half uur nieuwe scoot :'( Ik kon m nog een beetje houden, maar de onderkap, voorkap en Z kap waren beschadigd
En ik wou er nog foto's van gaan nemen voordat er iets mee zou gebeuren, dat was bij me sr ook al niet gelukt

1 keer moest ik ff cd-r`s halen in duitsland wil ik trug rijden, ik gassen, flats gakabel gescheurd, ik heb gvd anderhalf uur gelopen

Euhm effe kijken uit mijn noob tijd...

Ik heb 1 keer powerfilter gewoon op carb gezet. Had nog geen benul van luchtschroef ofzo dus gewoon erop zetten en rijden... Jah ding verzopen natuurlijk...

Laatst had ik 21mm + malossi 70cc + yasuni R erop geschroefd. Ding ging aan van de eerste keer. Ik blij dus. Effe laten warm draaien en dan rijden. Ding wil maar niet vooruit. Lijkt wel of choke hele tijd aan staat. Effe verder *klink* en mega ratel!ding reed dus nog... was zuigerveer afgebroken en was stukje gewoon omgeklapt. Dus vette kras in cilinder en zuiger natuurlijk kapot. Daar ging mijn setupje...

Voor de rest kleine dingen. Half uur starten met benzinekraan nog dicht. uurtje zitten vissen achter cir clip in blok. Blok uitzuigen met een rietje en dan alle benzine in je mond krijgen. Moer van krukas proberen te draaien. Was een moer maat 13 en heb hem uiteindelijk met een dop 11 eraf gekregen :W ijzerzaag enzo... gelukkig geen schade aan krukas zelf...

Re: Re: Re: Post hier je BaD LuCk verhalen over je scoot !!

Originally posted by Cervus

Godfather rulez, i kan niet w8ten tot deel 2 komt :~

[ don corleone : Im gonna make him an offer he cant refuse ]

Er zijn al 3 delen uit maar oke

Mja, nog maar een paar dan. Op m'n eerste NRG lekker over achterafboerenweggetjes toeren, wilde ik gas geven, brak mn gaskabel doormidden. Verder ooit us een paar uur aan een ciao gekloot voordak er achter kwam dat er geen benzine in zat

Paar jaar terug ging ik met Rolf en nog een gozert naar 4 uurs race in Assen en kapt dus opeens m'n scoot ermee. Ik vet pissig, helm in de berm gekwakt, hoop gevloekt... Bleek dus mn bougiedop van de bougie geschoven te zijn Naja, er weer omheen gezet, maar 100 meter verder weer hetzelfde. Toen dus bij iemand aangebeld en om tape gevraagd, handeltje vastgeplakt en zo heb ik ongeveer een maand gereden

IK heb ooit vision gehad, die er opeens mee ophield.......Ik alles controlere, luchtfulter, carberateur, keerringen, cilinder. Alles klopte, en ik werd alsmaar gekker op dat kutding. Uiteindelijk was ik woest ofzo omdat me pa ook nog begon te zeike, en toen sloeg ik 3 gaten in de voorkap...Ik had 5 min later al weer dik spijt natuurlijk maja. Komt me broertje thuis, zegtie hier heb een knaak, ik had je vision ff geleent en de benzine was o
8P

Re: Re: Re: Re: Post hier je BaD LuCk verhalen over je scoot !!

Originally posted by The Joker

Er zijn al 3 delen uit maar oke

i mean Zaterdag & zondag komt deel 2 op tv . rtl 5 was het volgens mij ,
en de week daarop komt deel 3

rijd ik mijn scoot naar buiten uit de schuur, houd ik hem niet meer omdat dat ding van een grote drempel af moet en er een muur tegenover staat kon ik de bocht niet maken en schuurde mijn achterkap tegen de rand van de muur naast de deur aan :| argh achterkap schade...........

rijd ik met een gangetje van 85 valt opeens mn scoot steeds uit dus ik zo wtf is dit nou weer?
Nou ik rijd zo dus door en kreeg het nog een aantal malen en begon aardig de pest erin te krijgen, eenmaal thuis kom ik erachter dat ik bijna geen olie meer heb :| dom 8P

Re: Re: Re: Re: Re: Post hier je BaD LuCk verhalen over je scoot !!

i mean Zaterdag & zondag komt deel 2 op tv . rtl 5 was het volgens mij ,
en de week daarop komt deel 3

Yorin ja, sorry voor offtopic

Originally posted by Godd nr 2
IK ook. IK rijen, bougiekabel gebroken. hoe ik het doe weet
IK niet.dus IK naar een scooter zaak: "weten jullie wat het is" "ja je cab moet schhongemaakt worden" lul niet vent.

IK neem zo'n pakje mee naar m'n werk
IK heb alleen heet water nodig
en IK ga lekker eten
en tja mijn kinderen zijn er ook erg blij mee, kommop mama je moet meedoen.8P

ook leuk: hogere ahterveer in combinatie met je originele bok...
Ik leen het ding ff uit aan iemand, hij rijd ff komt even later terug en wil em op ze standaart zetten. ding valt dus om (gras) en uitlaat zit ineens een stuk dichter bij me wiel

Ik zei nog "niet in het gras zetten" :|

rijd ik net 1 dag en dan is de band al weer lek . nou dat wordt dus weer lekkere nieuwe binnenband + reperatie kosten.
uhm je kan zegmaar ook gewoon een prop erin laten schieten voor 5 euro :!, had ik ook gedaan toen ik een stalen pin van 3mm dik in m'n band had 8P

Hmm, over mijn verhaal is al eens een topic geweest.. Ik heb eens 25km met begrenzer aangereden en thuis een paar uur gesleuteld voordat ik erachter kwam dat ik begrenzer per ongeluk aan had staan En ja ontsteking werkt nog steeds

uhm... ik heb een keer iets van 6 km moeten lopen toen m'n scoot kapot was... was een jaar geleden midden in de zomer en het was meer dan 30 graden en dan lekker 6 km naar huis lopen (ouders waren werken enzo) :| komt er 200 meter van m'n huis af een wally langs... gast stopt: "issie kapot?" ik: "jah, blabla" gast:"zal ik je ff naar huis duwen".... die gast op die wallaroo mij duwen op m'n scoot met z'n voet op m'n carter had alleen liever gehad dat ie 6 km eerder langskwam

verder nog heel veel pech gehad met m'n scooter, zo'n beetje alles is wel een keer naar de klote gegaan (achterschokdemper, voorschokdemper, voorvork, koppeling, krukas, ontsteking, cil. enz. enz.) :|... mja niet echt boeiend...

kheb ook nog een keer gehad dat ik heel lang aan het sleutelen was en het lukte niet enzo dus na 3 uur kutten ik vet pissed... ik sta zo op en schop keihard tegen het achterwiel aan... schiet m'n scoot van de bok af ... ding flikkert bijna om maar ik kon em nog net redden ...

ook nog een keer met drukveer vervangen, heb ik zo'n manier voor om op de koppeling te gaan staan en dan die moer losdraaien... moer was los en ik glipte met m'n voeten ervanaf... die koppeling schiet omhoog zo tussen m'n benen en ding komt keihard aan de binnenkant van m'n dijen, 5 cm van m'n zak af :| woeiz... vette blauwe plek :|

verder haal ik ook altijd m'n handen overal open als ik aan m'n scooter aan het sleutelen ben, echt zuigend :|

owja, keb ook nog een keer een half uur lopen kicken toen m'n scoot niet startte en vanalles controleren (carb enzo).... zit m'n bougiedop gewoon los :|

/edit: wUw vette fl00d aan :|-smilies