polletje

wat rijden jullie

  • standaard 45km/h

    Votes: 2 4.2%
  • onbegrenst 80km/h

    Votes: 19 39.6%
  • tuned

    Votes: 27 56.3%

  • Total voters
    48
Status
Not open for further replies.
Originally posted by Wallerootje


En jij komt uit Eindhoven? Hmmm in Eindhoven rijden toch super veel mensen minstens onbegrenst rond (zoals Gijs al zei) en als je je scoot/brommer/whatever niet tuned, wat is dan de fun van het hebben van zon ding?
ik woon ook in eindhoven en ik kom elke dag door het centrum als ik naar school ga... ik rij onbegrensd en ik ben 1 keer aangehouden voor papiercontrole :)
 
Re: Pfffffff.....

Originally posted by Daanje


Hoe vaak zullen we dit verhaal nog moeten aanhoren?
Heel vaak, helaas... Het is gewoon zo, ik riskeer die boete echt niet omdat ik een snelle uitlaat er onder zou hebben zitten. Maar ik ben nu bezig een andere standaard Neo's te zoeken, daar de begrenzers uit halen, en dan rijdt ie 80 en trekt als een gek. Nou ja, ik gebruik wel de gaarste uitlaat om sneller te maken, dus diegene met de meeste roest...
 
Het hangt er van af hoe hoog die boete is. Maar ik wil het liefst zo onopvallend mogelijk snel gaan, ik hoef die klereherrie echt niet hoor, dat valt gewoon te veel op. Kijk als er geen wouten waren, dan reedt mijn scoot nu wel 300 denk ik, maar ik ga er geen geld inpompen als ik steeds aangehouden wordt, en dat is dus ongeveer gemiddeld 2x in de week, en het eerste wat ze willen zien is de uitlaat, en daarna de rest...
 
deja vu

dewd, iedereen weet onderhand dat jij niet harder wil vanwege cops, ook hoe en waarom en wanneer.
 
Originally posted by WeazleWaxer
Het hangt er van af hoe hoog die boete is. Maar ik wil het liefst zo onopvallend mogelijk snel gaan, ik hoef die klereherrie echt niet hoor, dat valt gewoon te veel op. Kijk als er geen wouten waren, dan reedt mijn scoot nu wel 300 denk ik, maar ik ga er geen geld inpompen als ik steeds aangehouden wordt, en dat is dus ongeveer gemiddeld 2x in de week, en het eerste wat ze willen zien is de uitlaat, en daarna de rest...

Wat doe je dan eigenlijk nog op dit forum? Volgens mij is dit forum toch wel grotendeels gebaseerd op het tunen/opvoeren van scooters/(brommers) als je dat toch niet doet en alleen maar blijft zeiken GA DAN WEG!!! :|

Of naar startpunt ofzo natuurlijk 8)

Gr33tz
 
Originally posted by viva la Nilzz


Wat doe je dan eigenlijk nog op dit forum? Volgens mij is dit forum toch wel grotendeels gebaseerd op het tunen/opvoeren van scooters/(brommers) als je dat toch niet doet en alleen maar blijft zeiken GA DAN WEG!!! :|

Of naar startpunt ofzo natuurlijk 8)

Gr33tz
Hoepel zelf maar op als het je niet bevalt.
 
cops ahahahah lachutje

ik ben september vorig jaar gepakt kreeg 480,- boete het is nu augustus en ik heb dat tering ding nog niet binnen
want zo'n copper gaf mij het origenele bonnetje mee duz die harry's kunnen mij nix maken die lui hier hebben geen BRAINS duzze ik schijt hem niet voor die lui laterz!!!!!!
 
Originally posted by viva la Nilzz


Wat doe je dan eigenlijk nog op dit forum? Volgens mij is dit forum toch wel grotendeels gebaseerd op het tunen/opvoeren van scooters/(brommers) als je dat toch niet doet en alleen maar blijft zeiken GA DAN WEG!!! :|

Of naar startpunt ofzo natuurlijk 8)

Gr33tz

Helemaal mee eens, niet lopen zeiken, als je niks in je leven durft te ondernemen dan zal het een saaie bende worden.
Het forum is er voor mensen die schijt aan die homoregels hebben en gewoon doen wat ze leuk vinden
Heb je niets nuttigs te vertellen, vervuil het forum dan niet langer

duh mzzl
 
Ik kan het me niet permiteren om boete's te krijgen, gewoon centjes te weinig :) Denken jullie dat ik niet snel WIL gaan ofzo? Echt wel, maar ja ik heb geen geld voor een vette setup, en ook niet om de boete's te betalen, en ik heb al een gloednieuwe Neo's in de prak gereden, dus geen 2e keer (nu ben ik wel iets voorzichtiger)
 
Originally posted by WeazleWaxer
Ik kan het me niet permiteren om boete's te krijgen, gewoon centjes te weinig :) Denken jullie dat ik niet snel WIL gaan ofzo? Echt wel, maar ja ik heb geen geld voor een vette setup, en ook niet om de boete's te betalen, en ik heb al een gloednieuwe Neo's in de prak gereden, dus geen 2e keer (nu ben ik wel iets voorzichtiger)

niet zo zielig doen
 
Originally posted by WeazleWaxer
ZIE JE NOU WEL? Ik wordt gelijk weer afgewezen wat is dit een kut forum...

Dan ga je toch naar een ander forum?
Et is niet alleen deze reply van jou, maar ook in andere topics doe je zielig/irri.
 
Ik vindt me eigen niet zielig en al helemaal niet irri. Ik heb gewoon een standpunt en daar kan niemand iets aan veranderen, dus boeiuh.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top