polletje

wat rijden jullie

  • standaard 45km/h

    Votes: 2 4.2%
  • onbegrenst 80km/h

    Votes: 19 39.6%
  • tuned

    Votes: 27 56.3%

  • Total voters
    48
Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Er zijn hier veel te veel cops, dus ik moet m'n scoot wel begrenst houden, het eerste wat ze willen zien is m'n uitlaat, en dan trekken ze er zo'n scheef gezicht bij en zeggen ze: "jah, die neosen die rijden altijd nog al snel". Alleen de varioring is eruit, rijdt hij toch 60, voor in de stad hard zat, hij mag wel wat harder trekken, maar ja dan moet ik er een DP70 opzetten, en daar heb ik geen geld voor :(
 
Pfffffff.....

Originally posted by Cops->Neos :(
Er zijn hier veel te veel cops, dus ik moet m'n scoot wel begrenst houden, het eerste wat ze willen zien is m'n uitlaat, en dan trekken ze er zo'n scheef gezicht bij en zeggen ze: "jah, die neosen die rijden altijd nog al snel".

Hoe vaak zullen we dit verhaal nog moeten aanhoren?
 
Re: Pfffffff.....

Originally posted by Daanje
Hoe vaak zullen we dit verhaal nog moeten aanhoren?

te vaak terwijl er hier toch genoeg lui uit eindhoven zijn die redelijk opgevoerd rijden
 
Zucht...

Originally posted by Daanje


Hoe vaak zullen we dit verhaal nog moeten aanhoren?

Ja, wat een eersteklas gezeik heel de tijd.....Ook dat je twee linkerhanden hebt en dat je niet aan je scooter durft te sleutelewn...maar ook niks aannemen van een ander....zucht....
 
goed een enkele ziel rijdt dus nog 45 dat is dan iemand zonder geld of gereedschap of met politieparanoia. bouw dan een begrenzer in als je poept voor de police
 
Re: Zucht...

Originally posted by Arne@Piaggio


Ja, wat een eersteklas gezeik heel de tijd.....Ook dat je twee linkerhanden hebt en dat je niet aan je scooter durft te sleutelen...maar ook niks aannemen van een ander....zucht....

idd, fokkin n00bs...
 
Tja, eerst origineel natuurlijk, toen onbegrensd, toen yasuni z, toen weer onbegrensd ivm met controles (bla bla) en toen was ik gepakt, toen 45 en nu varioring eruit omdat 45 toch wel erg traag was. Over een paar weken steek ik m'n yasuni er weer lekker onder.... scheit aan alles :p
 
Originally posted by TB
Tja, eerst origineel natuurlijk, toen onbegrensd, toen yasuni z, toen weer onbegrensd ivm met controles (bla bla) en toen was ik gepakt, toen 45 en nu varioring eruit omdat 45 toch wel erg traag was. Over een paar weken steek ik m'n yasuni er weer lekker onder.... scheit aan alles :p

ja tb zoiets heb ik ook doorgemaakt. toen ik mn aprilia nog had; 500 km 45, daarna onbegrenst, daarna giannelli eronder. toen aangehouden en toen sloeg het in mn bol ofzo en heb ik hem ook weer laten begrenzen. komt allemaal door die jodenlijers. nu dan die x8rs alles zelf aan gesleuteld, gaat nu 80. straks 70cc eronder en andere carb. idd schijt aan de politie
 
Weet ervan, had je me een tijd terug al op msn verteld. Inderdaad klote is dat maar nu zijn er nog zoveel controles. Vanmorgen nog 4 motoragenten bij elkaar zijn rijden. Dat wil je gewoon niet tegenkomen. Ze hadden een mt gepakt met z'n 4-en. :)
 
ik rij nu al een half jaar rond maar ben nog nooit aangehouden...zelfs nog nooit een rollerbank gezien... wel een paar keer het gevoel gehad van nou zal ik wel de klos zijn maar de woutewagen reed gewoon door. :)

mijn dus heeft 2 jaar op d'r scoot rondgereden en ook nooit een rollerbank gezien :)
 
en ik dacht toen dat jij hem begrenst ging houden tb, maarja dat kan niemand volhouden natuurlijk.
met mn sr had ik binnen een paar maanden 300,- boetes. met de x8r hou ik het ook al een tijdje boetevrij uit. maar ik rij niet zo hard meer waar je 50 mag. motorwouten zijn klote ja, ze wachten je op en ze zijn veel sneller
 
Er zijn hier veel te veel cops, dus ik moet m'n scoot wel begrenst houden, het eerste wat ze willen zien is m'n uitlaat, en dan trekken ze er zo'n scheef gezicht bij en zeggen ze: "jah, die neosen die rijden altijd nog al snel". Alleen de varioring is eruit, rijdt hij toch 60, voor in de stad hard zat, hij mag wel wat harder trekken, maar ja dan moet ik er een DP70 opzetten, en daar heb ik geen geld voor [/B]


En jij komt uit Eindhoven? Hmmm in Eindhoven rijden toch super veel mensen minstens onbegrenst rond (zoals Gijs al zei) en als je je scoot/brommer/whatever niet tuned, wat is dan de fun van het hebben van zon ding?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top