This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Polini speed drive

Boyd

Well-Known Member
Hallo daar,

ik hoorde dat een polini speed drive voor een heel goed toerenverloop zorgt. ik weet dat het een achterpoulie is maar daar blijft het dan ook bij. ik vraag me dan dus het volgende af:

waar in je scoot moet ie komen
wat is het preciese effect
heeft het zin op een standaard setup (met yas r)
heeft het zin op: hebo alu 70, do 19, yas r
kan ik dat ding er zelf opzetten
hoe werkt het (ik wil wel graag ongeveer weten hoe iets werkt voordat ik het koop )

Thanx A Lot!
 
het is zeg maar je achter halfpoelie (beweegbare). Deze heeft standaard banaan vormige ( sleuven. En van Polini zijn deze recht.
 
dat van die poelies snap ik nog niet helemaal sowieso niet waar het zit enzo. ok het zit bij men vario/koppeling maar waar precies :?

/me is nogsteeds een beetje n00b
 
k

haal je carterkap eraf.....
links zit vario, rechts zit koppeling + poelies...
neem de koppeling + poelies...
koppeling eraf...
houd je poelies over....
die twee poelies haal je uit elkaar (NIET gewoon trekken!!!).....
polini poelie verwisselen met de beweegbare orginele en als je een compleet set heb gewoon compleet vervangen .....
en klaar.........
 
simpel dus. das alvast mooi

ik vraag me alleen wel af of het veel helpt

helpt het op

runner zonder begrenzers + yasuni r

helpt het op

runner zonder begrenzers + yasuni r + do 19mm + hebo alu 70

en zo ja wat doet het en is het de 86 euro waard ?
 
tja is het 86 euro waard........dat is natuurlijk aan jou. vindt jij het waard of koop je er liever iets anders voor. Het verbeterd alleen je middengebied (in toeren), veel constanter. Maar je kan ook door sparen voor een over range is helemaal top.
 
Niet, dat is je vaste poulie. (fixed poulie)

Het is diegene die aan de linkerkant het meest VOOR de v-snaar zit Dus er tegen aan aan de voorkant

Bart toch... :|