This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Polini Speed Drive Poulies, verstelbaar?

FaYaFoX

Vroem Vroem
Ey,

k heb jent een setje polini speeddrive overrange poulys gehaald voor mina,
de dealer vertelde me dat ze verstelbaar waren voor trekkracht en topsnelheid..
hoe werkt dit?

Thnks alvast
 
@ABT hmm ok thnks daar heb k wat aan

@Arno, heb k idd nix aan

Enig idee hoeveel t in top scheelt? en als ik hem op top zet trekt ie dan helemaal niet sneller ?
 
FaYaFoX said:
@ABT hmm ok thnks daar heb k wat aan

@Arno, heb k idd nix aan

Enig idee hoeveel t in top scheelt? en als ik hem op top zet trekt ie dan helemaal niet sneller ?


Verschilt per setup, het beste is om gewoon elke stand een maal te proberen en te kijken wat voor jou het fijnste rijd.
 
FaYaFoX said:
Ey,

k heb jent

en dit betekent?

Als je ze hebt liggen lijkt het me niet moeilijk om het ff te gaan testen, dan kan je zelf een conclusie trekken hoe het het beste loopt.
 
Het enige dat verschilt is de hoek van de spiebaan, en daarmee de weerstand die de vsnaar heeft tijdens het naar binnen gaan.

Bij de grotere hoek (meer verdraaiing=meer weerstand in de achterpoelie) zal je toerental makkelijker oplopen tijdens het accelereren.
 
ik heb nou malossi mhr overrange set gekocht dus ook poulies maar waar kan ik die poulies instellen ik heb ze 2de hands gekocht trouwens. (sorry dat ik je topic gebruik maar is nutteloos om ander topic te maken)
 


Je ziet hier van die banen zitten en je kan dus uit twee banen kiezen. Je stelt zo'n baan in door middel van pinnetjes. Als je dat ding gewoon eens in je handen houd snap je zelf wel hoe het werkt. Gewoon proberen wat het beste werkt op jou scooter.
 
DIng uit elkaar halen

waar de veer overheen schuift kan je eraf trekken., dan zie je loopbanen met pinnetjes. Die pennen moet je eruit trekken, en dan de poelies 1 "baan" verschuiven zodat je de pinnen er weer in kan steken maar dan in de 2e serie banen.