polini evo p12 krukas vraagje

kielserat

kielserat
beste, ik kan van iemand een polini evo krukas overkopen,

nu is het niet zo dat je op de polini evo krukas alleen maar met een polini vario kan rijden??

of kan je hier ook gewoon een hebo / malossi vario opzetten?

alvast bedankt!
mvg
 
Advertisement - register to remove this

uhm , verwacht jij binnen een uur dat er gereageerd word?

doe even rustig zeg...

en er past alleen een Polini vario op , tenzij je een andere vario weet aan te passen.

mja , ik zou zowieso nooit een gebruikte as kopen , en nieuw hoeven krukassen ook niet duur te zijn , terwijl het 1 van de belangrijkere onderdelen in je blok is , het is de basis van het blok zelfs , daar moet je geen risico's mee nemen.
 
uhm , verwacht jij binnen een uur dat er gereageerd word?

doe even rustig zeg...

en er past alleen een Polini vario op , tenzij je een andere vario weet aan te passen.

mja , ik zou zowieso nooit een gebruikte as kopen , en nieuw hoeven krukassen ook niet duur te zijn , terwijl het 1 van de belangrijkere onderdelen in je blok is , het is de basis van het blok zelfs , daar moet je geen risico's mee nemen.

best dus gewoon een nieuwe kopen..
sry, maar ik moest zo vlug mogenlijk beslissen..
thx
 
dan is het geen Evo as , de gewone Polini assen zijn geen evo assen namelijk..

maakt voor de kwaliteit niet uit ,maar persoonlijk vind ik de assen te duur om nieuw te kopen. en zoals ik al zei zijn gebruikte assen eigenlijk nooit te vertrouwen..

evo assen willen ook nog weleens scheurtjes in komen btw.

ik zou gewoon een nieuwe Doppler , Powerone , Rito oid kopen , dan ben je voor minder dan 100 euro klaar wat betreft de krukas en dan is ie NIEUW..
 
Back
Top