This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

polini evo blok loopt slecht

fvanwinsen5

Scary rox Owner!!
hallo,

ik heb een probleem met mijn Minarelli blok

setup op dit moment

polini evo 70
yasuni c21 / Vtm
Stnd ontsteking
vl14 en stnd membraam met malossi klepjes
21mm dellorto
Polini vario 3,3 gram
polini overange met rooie drukveer
mhr koppeling al op verschillende manieren afgesteld.

Het probleem is als volgt, het blok heeft totaal geen vermogen. Eerst stotterd hij en rijd heel moeizaam weg. Nadat hij wil rollen rijd hij niet harder dan 75 ong. en maakt hij zeer weinig toeren. Hij heeft compressie cilinder is perfect . De Squish heb ik ook nagemeten en moet na mijn weten goed zijn. Ook heb ik al andere cabarateurs geprobeerd waaronder een 28mm.

SProeier die er nu in zit is 94, heb 104 ookal geprobeerd maar tevergeefs inc met powerfilter en stnd filter. Hij vonkt goed heb er een nieuwe b10egv bougie in.

Veder loopt hij wel netjes stationair! en heb ik een dikke massakabel aangelegt vanaf me bobine naar de ontsteking.

hopelijk kom ik er met jullie uit

Stnd poulies heb ik nog niet geprobeerd , maar er zit ook andere overbrenging in kweet niet of dit uitmaakt?! veder kleiner dan 94 heb ik nog niet geprobeerd dat ga ik dan maar eens proberen, over de vario de type weet ik niet precies het zit op een polini evo as en het heeft 6 variorollen

als de overbrenging echt te zwaar is kan het zijn dat ie het niet helemaal kan doen , je weet dus niet wat erin zit?

het is namelijk zo dat je eigenlijk moet weten waar je mee rijdt , dat kan zeer belangrijk zijn.

nee ik weet niet exact wat er precies inligt , Maar het blokje heeft Supper snel gereden want het is zo inbeslag genomen door de wouten, ze zullen het niet zomaar inbeslag nemen lijkt mij...lijkt mij dat hij hard over de rollerbank is gegaan.

niet gauw , of het moet al aan de massa liggen , dit moet gewoon willen lopen.

het lijkt mij dat het ligt aan je varioafstelling of bepaalde onderdelen ervan.

stotteren kan ook komen door een verkeerd toerental bijv.

wat voor toerental draait ie?

heb geen toerental meter , mischien t beste als ik een filmpje kan maken, Gasreactie is ook gewoon Zwaaaaar bagger ... en massa moet gewoon echt 100% goed gemonteerd zijn

vandaag het volgende geprobeerd

kleinere sproeier(s),
Stnd poulies + stnd overbrenging

rijd nog steeds bagger weg heel veer herrie en krachtloos maar dan bij een bepaald toerental dan knalt hij weg! dus ben er wel op vooruit gegaan

toch nog even lichtere rollen proberen?!