fvanwinsen5
Scary rox Owner!!
hallo,
ik heb een probleem met mijn Minarelli blok
setup op dit moment
polini evo 70
yasuni c21 / Vtm
Stnd ontsteking
vl14 en stnd membraam met malossi klepjes
21mm dellorto
Polini vario 3,3 gram
polini overange met rooie drukveer
mhr koppeling al op verschillende manieren afgesteld.
Het probleem is als volgt, het blok heeft totaal geen vermogen. Eerst stotterd hij en rijd heel moeizaam weg. Nadat hij wil rollen rijd hij niet harder dan 75 ong. en maakt hij zeer weinig toeren. Hij heeft compressie cilinder is perfect . De Squish heb ik ook nagemeten en moet na mijn weten goed zijn. Ook heb ik al andere cabarateurs geprobeerd waaronder een 28mm.
SProeier die er nu in zit is 94, heb 104 ookal geprobeerd maar tevergeefs inc met powerfilter en stnd filter. Hij vonkt goed heb er een nieuwe b10egv bougie in.
Veder loopt hij wel netjes stationair! en heb ik een dikke massakabel aangelegt vanaf me bobine naar de ontsteking.
hopelijk kom ik er met jullie uit
ik heb een probleem met mijn Minarelli blok
setup op dit moment
polini evo 70
yasuni c21 / Vtm
Stnd ontsteking
vl14 en stnd membraam met malossi klepjes
21mm dellorto
Polini vario 3,3 gram
polini overange met rooie drukveer
mhr koppeling al op verschillende manieren afgesteld.
Het probleem is als volgt, het blok heeft totaal geen vermogen. Eerst stotterd hij en rijd heel moeizaam weg. Nadat hij wil rollen rijd hij niet harder dan 75 ong. en maakt hij zeer weinig toeren. Hij heeft compressie cilinder is perfect . De Squish heb ik ook nagemeten en moet na mijn weten goed zijn. Ook heb ik al andere cabarateurs geprobeerd waaronder een 28mm.
SProeier die er nu in zit is 94, heb 104 ookal geprobeerd maar tevergeefs inc met powerfilter en stnd filter. Hij vonkt goed heb er een nieuwe b10egv bougie in.
Veder loopt hij wel netjes stationair! en heb ik een dikke massakabel aangelegt vanaf me bobine naar de ontsteking.
hopelijk kom ik er met jullie uit