This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Plaats Hier Je Mening Over Politieauto's Die In Vlammen Op Gaan !

Donus

Een Geregistreerde GEK
Nou plaats je mening wat jij ervan vindt dat al die politieauto's in rook op gaan

was laats in weesp en het zag er wel grappig uit al die uitgefikte auto's
maar ondertussen wel paar mooie krassen op me scoot door die wouten omdat er een of ander gek met ze uitlaat op me kap kwam heb ik weer dus aan die wouten te danken

post hier jouw mening

mijn mening is +ralf+ +ralf+ +ralf+

Voordeel zal je er niet aan hebben, want die auto's zijn zo weer vervangen en we betalen het uiteindelijk zelf.

Ik begrijp best de agressie tegen de politie, maar je schiet er toch niks mee op.

Totdat die knaap ook opeens andere auto's in de fik gaat steken... Ik vind het in elk geval maar kansloos, want uiteindelijk betalen we er allemaal voor...

Ja, en net of de politie zelf de wetten maakt...geloof me zelf worden ze er ok gek van hoor..

Ik ben het er over eens dat de politie veel meer gezag moet krijgen maar dat moet ook van hogeraf komen, de regels zijn nu zo krom dat een agent langer bezig is met een zaak afhandelen dan de straf die diegene krijgt.Ok, dat is hun werk, maar als je keer op keer dezelfde op moet pakken en elke keer hetzelfde gebeurd.Daar wordt je moedeloos van...

Dus kap eens met die uitspraken van 'die kut juten' , 'kankuh woutuh' ... ze doen ook maar hun werk hoor, je weet dondersgoed dat je je scooter niet mag opvoeren of te hard rijden..
Neem daar dan ook je eigen verandwoordelijkheid voor en ga het niet achteraf afreageren op de lokale politie.Dan ga je jezelf maar in de fik steken op het binnenhof ofzo.

Bas@Ice mooi gezegd Ben het er helemaal mee eens, vind het zwaar zielig dat bepaalde lui zo omgaan met andermans spul. Ze zouden je scooter eens in de fik moeten steken dan zou je piepen maar als het toch maar spul van de wouten is kan het allemaal wel? :|

Fuck de woute, Ik ben zo'n ventje die dat roept! Ze zijn vaak opstandig (ik zeg niet altijd) en ze beschuldige je meteen van allerlei dinge terwijl je niks doet. En er moet een beetje verzet tegen ze zijn, het is goed dat eens iemand wraak neemt!

Chiel said:
Voordeel zal je er niet aan hebben, want die auto's zijn zo weer vervangen en we betalen het uiteindelijk zelf.

Ik begrijp best de agressie tegen de politie, maar je schiet er toch niks mee op.

Precies.

Ill_Bill said:
Fuck de woute, Ik ben zo'n ventje die dat roept! Ze zijn vaak opstandig (ik zeg niet altijd) en ze beschuldige je meteen van allerlei dinge terwijl je niks doet. En er moet een beetje verzet tegen ze zijn, het is goed dat eens iemand wraak neemt!

Het wordt tijd dat mensen eens wraak nemen tegen 'scooterterroristen'. Dus met flinke beukstaven irritante pubers van hun scootertje afmeppen en dan ff flink wat kneuzingen toedinen aan zowel bestuurder als kutscooter. Dat lijkt mij nou eens een goed plan, kan ik eindelijk eens rustig slapen zonder die takke herrie en rijden zonder asociaal weggedrag van scootergastjes.

Trieste mhr scootertjes in de fik steken, die zijn irritanter dan de politie.

En dan nog roepen dat we ze ook in de fik moeten steken whahah. Wij betalen die auto's slimbo's

Geef me is ongelijk!

Ik heb duidelijk weer te weinig naar het nieuws gekeken.
Maar blijkbaar is er iemand die politieautos in de fik steekt?

Doodschoppen dat figuur, net als alle andere mongolen die niet weten wat de begrippen normen en waarden inhouden.
Dit land heeft wetten en zolang je in dit land bent houd je je daar aan. En als je dat niet wilt, dan tief je maar op.
Die agenten doen wat ze moeten doen om aan het eind van de maand hun geld te krijgen en voor hun gezin te zorgen. Als je dan perse opstandig wilt zijn doe het dan op een manier die nut heeft; gijzel de 2de kamer ofzo.. of steek die in de fik.

Altijd dat gezeik van mensen die vinden dat ze verantwoordelijkheids gevoel hebben, en moeten kunnen doen wat ze zelf willen...

En politieautos in de fik steken..wat schiet je daar nou weer mee op?! Ze kopen gewoon nieuwe van je eigen belastinggeld

Cipher said:
Doodschoppen dat figuur, net als alle andere mongolen die niet weten wat de begrippen normen en waarden inhouden.

Hoe ist ?

Normen en waarden en zelf praten over dat figuur doodschoppen...

l

Chiper:
Die agenten doen wat ze moeten doen om aan het eind van de maand hun geld te krijgen en voor hun gezin te zorgen. Als je dan perse opstandig wilt zijn doe het dan op een manier die nut heeft; gijzel de 2de kamer ofzo.. of steek die in de fik.

Die agente moeten dan geen agente worden, er zijn genoeg maniere om geld te verdiene.
En als ik opstandig ben moet ik dan mense in de fik gaan steken die de hele dag over normen en waarde praten, En waar het geld voor de justitie en politie vandaan komt?

Jij snapt het :z

wat een aarzige reactie's hier , snap je wel dat wij die nieuwe auto's betalen omdat 1 of andere gestoorde aars het nodig vind om politie auto's in de fik te zetten.

Wees nou maar blij dat ze er waren anders was het 1 grote tering zooi in Nederland.

:|

Kom op mensen;
sar·cas·me (het ~)
- bittere, bijtende spot

Waarom zou je geen agent moeten worden? Als jij het fijn vind om mensen te helpen, en iets goeds te doen voor je land? Zelfde geld voor militair worden, of in de ziekenzorg gaan. Sommige mensen vinden het wél een fijn gevoel om iets voor een ander te kunnen betekenen.
Als je je inschrijft voor de politieschool is bekeuringen uitschrijven vaak niet je motivatie hoor.

ach ja het is hun werk
gelukkig zijn ze zelf niet het slachtoffer geworden maar hun auto's en ja wij betalen tenslotte belasting.

Maar waar ik niet tegen kan is dat die wouten denken dat ze hoger zijn dan ons al zijn ze niet in dienstijd (het zijn ook gewoon mensen geen goden) maar ik heb wel respect voor agenten voor hun werk wat ze verichten anders wat rObert al zei zal het een grote tering zooi zijn in Nederland en dat moeten we natuurlijk niet hebben he

Die auto's zijn heel erg belangrijk. Als er bij je wordt ingebroken of overval of ongeval ben je maar wat blij hoe sneller de politie er is. Als je hun auto's gaat slopen heeft dit 0.0 zin, dan kun je beter een agent beledigen en zelf betalen dan de hele belastingbetalende bevolking te duperen. Die auto's komen er toch wel weer. Maar mensen die dit doen hebben meestal het verstand van een visstick.

Tja, politie is kut in Nederland. Ten eerste omdat ze niks mogen en ten 2e omdat ze ook wel weten hoe je het makkelijkst kunt verdienen. Laatst stonden er weer 3 man te lazeren op een nutteloos punt, maar ze hadden wel koffie en iedereen zag je van ver staan :X

Hier nog erger, medelanders achtervolgen mensen bij het station en bedrijgen mensen en het politiebureau zit er naast. Als je daarvan dan aangifte doet gaan ze je vragen of je dat wel zeker weet :X. En ondertussen lekker langs de rijksweg staan de hele dag met een lekker bakkie koffie. Zo bereiken we het wel in Nederland :r