Chiel said:Voordeel zal je er niet aan hebben, want die auto's zijn zo weer vervangen en we betalen het uiteindelijk zelf.
Ik begrijp best de agressie tegen de politie, maar je schiet er toch niks mee op.
Ill_Bill said:Fuck de woute, Ik ben zo'n ventje die dat roept! Ze zijn vaak opstandig (ik zeg niet altijd) en ze beschuldige je meteen van allerlei dinge terwijl je niks doet. En er moet een beetje verzet tegen ze zijn, het is goed dat eens iemand wraak neemt!
Cipher said:Doodschoppen dat figuur, net als alle andere mongolen die niet weten wat de begrippen normen en waarden inhouden.
Ill_Bill said:Chiper:
Die agenten doen wat ze moeten doen om aan het eind van de maand hun geld te krijgen en voor hun gezin te zorgen. Als je dan perse opstandig wilt zijn doe het dan op een manier die nut heeft; gijzel de 2de kamer ofzo.. of steek die in de fik.
Die agente moeten dan geen agente worden, er zijn genoeg maniere om geld te verdiene.
En als ik opstandig ben moet ik dan mense in de fik gaan steken die de hele dag over normen en waarde praten, En waar het geld voor de justitie en politie vandaan komt?
sar·cas·me (het ~)
- bittere, bijtende spot