Pj Ntt

vandaag naar een meeting geweest dus hebben we van de week de scooter opgebouwd en verder beetje voor elkaar gemaakt. hier wat foto's.

l1.JPG
l2.JPG

koso teller op 39 graden :)
l3.JPG

Weer een nieuwe rotor want de oude was kapot.
l4.JPG
l5.JPG
l6.JPG

Zoals ik dus al zei zijn we vandaag naar een meetingkje geweest bij almelo samen met evertzwolle en mhrzwolle. Was opzich wel leuk alleen jammer dat de helft niet kwam opdagen :|
mja hier een paar fotos en filmpjes :)

Scooters in de bus
8.JPG

IMG_0373.JPG

IMG_0404.JPG

Maar toen })
toen ging het mis. Er knapte een stukje van de bougie af en daar kunnen een cilinder en een zuiger niet zo goed tegen :mad:
de cilinder is nog wel weer te grbruiken alleen de zuiger dus niet.
maja schade valt dus gelukkig nog mee.

heb hier 2 filmpjes van vanmidag. Als je goed luister bij het 1ste filmpje dan hoor je hem vastlopen.

DOEL OPSLAAN ALS!

de eerste
http://members.lycos.nl/zwollescooter/7maart/Movie_0005.wmv

en de tweede (de gene die voorbij komt is de NTT)
http://members.lycos.nl/zwollescooter/7maart/Movie_0002.wmv

DOEL OPSLAAN ALS!

dat met die gaskabel was alwel verholpen volgens mij... ding liep wel lekker vanmiddag.. viel me nix niet tegen:) filmpjes zijn ook vet!! jammer dat die bougie kapot knalde man :( had je em niet hard laten vallen ofzo die middag? ik vraag me af hoe dat anders heeft kunnen gebeuren. veel succes verder khoop dat je em snel(voor oisterwijk) weer klaar hebt!!

Originally posted by *slider*power*
Hier is de schade in de cilinder, zuiger en kop te zien.
kijk eens goed naar die bougie.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

anders zet je ze ff op scooterfrieks :P nu kan ik die foto's nog niet zien omdat ik daar niet ben geregistreerd:| zet ze ff ergens anders op dan :)

Originally posted by ZwolleEvert
dat met die gaskabel was alwel verholpen volgens mij... ding liep wel lekker vanmiddag.. viel me nix niet tegen:) filmpjes zijn ook vet!! jammer dat die bougie kapot knalde man :( had je em niet hard laten vallen ofzo die middag? ik vraag me af hoe dat anders heeft kunnen gebeuren. veel succes verder khoop dat je em snel(voor oisterwijk) weer klaar hebt!!

ne heb hem echt niet laten vallen. daarom snap ik het ook niet. Maarja de volgnede bougie word iig geen ngk9 meer:|
hoop ook dat ie voor oisterwijk weer loopt :D

anders zet je ze ff op scooterfrieks :P nu kan ik die foto's nog niet zien omdat ik daar niet ben geregistreerd:| zet ze ff ergens anders op dan :)

whahah niet bij nagedacht :p
ik kan ze zelf niet hosten :o
maar je bent online dus ik zal het even aan jou vragen :p

Waarom ga je niet voor een denso bougie dan?
Zijn wel een stukje duurder dan die ngk maar ja blijft goedkoper dan een nieuwe zuiger/cilinder ;)
Tnx voor de gezelligheid gisteren en zie je hopelijk in Oisterwijk.

wij waren ook bij dijkman geweest voor een denzo bougie en hij zei die hebben we niet en moet je ook nie nemen.. neem maar gewoon een NGK BR10EG ofzo... (tegen mij tenminste)

wij waren ook bij dijkman geweest voor een denzo bougie en hij zei die hebben we niet en moet je ook nie nemen.. neem maar gewoon een NGK BR10EG ofzo... (tegen mij tenminste)
nou dan besteld ie er maar 1 voor me ofso want een NGK komt er niet meer in.

vandaag direct weer naar jos dijkman gegaan en een nieuwe zuiger gehaald :D
cilinder is gepoetst en de kop hebben we zelf een beetje opgeschuurd.
hier een foto van de gepoetste cilinder ;)
r2.JPG

en de bijgewerkte kop
r9.JPG

Dus de zooi mee naar huis genomen en meteen weer inelkaar gezet :)
blokkie eronderweg
r1.JPG

r7.JPG

zuiger gemonteerd
r10.JPG

cilindertje erop
r5.JPG

en de kop erbij op
r11.JPG

En toen liep het weer :D:D:D:D

hier een filmpje ervan DOEL OPSLAAN ALS!
http://members.lycos.nl/zwollescooter/slides/ntt.wmv
DOEL OPSLAAN ALS!
op naar Oisterwijk :W

Last edited:
Back