pix jubbega

Originally posted by JohnB

Staat er zon klompen sjaak vlak naast me, kijkt in t boekje bij de scooterklasse , en zegt: "Minarelli? , wat is dat nou weer voor iets?" |( Wat doe je daar dan!!!!!!!

Naar de schakels kijken, jij vind hem dom omdat hij naar de schakels/puchjes kijkt, hij vind jou dom omdat je voor de scooters komt. Ik kwam zelf ook voor de scooters, maar kan me wel voorstellen dat mensen voor de schakels komen.

zo te zien ben jij ook zon klompensjaak

Je moet begrijpend leren lezen!!!!!!
Hij was daar ook voor de scooters
ik zeik niemand af omdat hij voor de schakel of scooterklasse kwam. Het was gewoon super grappig omdat zo te horen.
ik was er voor het algemeen

Dus reageer de volgende keer ff normaal , dank u

oooooooooooi

woei kom net me bed uit :)

Jubbega was wel leuk, maar ik was nogal dood van de avond ervoor (verjaardag he) en was nogal laat voor de sprints :)
Maar de kroeg erna was des te leuker, ik heb me kapot gelachen met de kw crew :D

Toen we met z'n allen vertrokken kwam iedereen naar buiten omdat het zo'n zooitje was op straat. (bepaalde mensen moesten de oto ingeschopt worden :D )

Toen nog een pokke end naar huis, daar aangekomen beetje vreten en zuipen en richting vriend gegaan en later naar snollywood.

En nu ben ik d00d :)
Maar het was een geslaagde dag.

Hehehe, op den duur ook 2 van die kleine kereltjes van een jaar of 7 lopen langs de Klaaswaal crew, kjiken ff naar de scooters... Syb: Kopen? €65!
Kereltjes: (ongeveer) Wie mjuttie die net! Vrij vertaald: Ophoeren met je sooi, wij willen Puch Maxi's :)

ik zeik niemand af omdat hij voor de schakel of scooterklasse kwam. Het was gewoon super grappig omdat zo te horen.

over normaal reageren gesproken...

Kwamen ook een paar gasten bij ons staan, 1 daarvan kon een maat van me .. die gast zat te lullen van: "Die gasten daar (Arne,Syb enz) die hebben ook voor een kapitaal erop hangen, maar volgens mij hebben ze het niet zelf gedaan. Het zijn een stelletje nerds".

Ik heb maar met een glimlach gezwijgd :)

Originally posted by Arne@Piaggio

Ik vind het dom als mensen zich niet ff voor komen stellen aan andere forumleden.....Ik kan jouw niet herkennen, jij mij wel...

Kan ik jou herkennen? Waaraan dan? Ik wist wel dat ene Arne er zou komen. Maar wist niet dat die blauwe zip van jou was. Geen idee hoe je eruit ziet ofzo...
Ik heb wel even een praatje gemaakte met SpeedfighterLX, en Aralfle, en die gast op die Runner....

Maar volgende keer beter.

Originally posted by Stevie

Kan ik jou herkennen? Waaraan dan? Ik wist wel dat ene Arne er zou komen. Maar wist niet dat die blauwe zip van jou was. Geen idee hoe je eruit ziet ofzo...
Ik heb wel even een praatje gemaakte met SpeedfighterLX, en Aralfle, en die gast op die Runner....

Maar volgende keer beter.

:|

toen jij een witte en een blauwe zip naast elkaar zag staan ging er geen belletje rinkelen?

ja ik ook, die waren s'morgens nog bij me thuis geweest (3scooters). kheb in jubbega ook nog ff wedstrijdje met die runner gedaan. (mhr replica)

maar die reed ik zonder moeite kwijt:)

Originally posted by Gijshouwen

toen jij een witte en een blauwe zip naast elkaar zag staan ging er geen belletje rinkelen?

Ik had wel een idee dat jullie forum lui waren, maar de enigste die ik herkende was Jelle. En die blauw en witte zip, ik weet nu alleen dat die blauwe van Arne is, maar van wie die witte is...

Maar ik ben er nog wel eens met een scooterrace in Lelystad, of als er nog eens een meeting, of iets anders is in een straal van 100 km ben ik er ook wel. Kom ik me dan wel voorstellen...ok?

Heeft overigens niemand mij rood met grijse firefox gezien? Stond in de buurt bij de scooter van Lxspeedfigther, en mijn scooter had de enige glimmende Yasuni R uitlaat....

Ik had wel een idee dat jullie forum lui waren, maar de enigste die ik herkende was Jelle. En die blauw en witte zip, ik weet nu alleen dat die blauwe van Arne is, maar van wie die witte is...

Maar ik ben er nog wel eens met een scooterrace in Lelystad, of als er nog eens een meeting, of iets anders is in een straal van 100 km ben ik er ook wel. Kom ik me dan wel voorstellen...ok?

Heeft overigens niemand mij rood met grijse firefox gezien? Stond in de buurt bij de scooter van Lxspeedfigther, en mijn scooter had de enige glimmende Yasuni R uitlaat....

ja die heb ik zien staan maar kreeg het stuurslot niet gebroken helaas.
:)

Originally posted by Lieuwe

Kwamen ook een paar gasten bij ons staan, 1 daarvan kon een maat van me .. die gast zat te lullen van: "Die gasten daar (Arne,Syb enz) die hebben ook voor een kapitaal erop hangen, maar volgens mij hebben ze het niet zelf gedaan. Het zijn een stelletje nerds".

Ik heb maar met een glimlach gezwijgd :)

Gezwegen :)

Mja, beter had je ze ff aangewezen :)

Originally posted by Blaze

ja die heb ik zien staan maar kreeg het stuurslot niet gebroken helaas.
:)

Tsja, dat was inderdaad het enigste wat zegmaar op slot was.
Maar me alarm stond aan, dus tsja, zie niet gauw iemand een scooter in een busje ofzo duwen met een jengelend alarm.

Ja in het begin zag ik die Stevie doed ook nog aan komen rijden, maar was ff vergeten dat hij dat was :)
Btw volgens mij kwam je de stoep ook niet op :rolleyes:

Tsja, dat was inderdaad het enigste wat zegmaar op slot was.
Maar me alarm stond aan, dus tsja, zie niet gauw iemand een scooter in een busje ofzo duwen met een jengelend alarm.

Over alarmen gesproken, er waren lui bij die hun alarm wel heel licht hadden afgesteld... toen ik 1x goed gas gaf met m'n SF begon er al direct een alarm te jengelen 3 á 4 meter verderop :s
Mja, zal toch m'n demperwol 's ff vervangen, volgens mij maakte die van mij nogal veel lawaai.

was arne er??8P helemaal niet gezien,enneh die zipjes hebben ze gewoon zo gekocht idd ,arne heeft z'n zip volgens mij bij domeinen gekocht ,stond gewoon zo klaar :D

Originally posted by Razma

thnx ;(

Aaaaaah hier een knuffel:-:

(ik vind dat jullie forum-leden toch wel wat beter op mogen letten, Razma had even aandacht nodig. dan moet je inspringen:love:

Originally posted by DanceTrend
Ja in het begin zag ik die Stevie doed ook nog aan komen rijden, maar was ff vergeten dat hij dat was :)
Btw volgens mij kwam je de stoep ook niet op :rolleyes:

Ik ben beetje voorzichtig met stoepjes enzo, anders beschadigd me uitlaat als ik er wat ruw op rij. Maar het ging inderdaad 1 keer bij het wegzetten van me scooter een beetje vaag...

ik heb genoeg mobilo's gespot, deze MB is vooral :W
dscf0028.jpg

1 of andere verotte speedfight, drukte per ongeluk op het knopje, dus nu staatie erop, zonde vd webspace, dat ding is gewoon te gaar :D
dscf0030.jpg

Als je dit figuur dus voorbij ziet stuiteren, dan weet je dat dat arne is :D
dscf0041.jpg

hier een gare afgetrapte FF
dscf0048.jpg

dscf0058.jpg

rest vd pics staat hier:

http://scooterforum.phpwebhosting.com/Bas/boeie/jubbega/

ohja, kroegfun:
dscf0108.jpg

dscf0112.jpg

dscf0119.jpg