Pitbike foto topic

hoi,

mss een beetje offtopic maar ik zie bij sommige pitbikes onder de carb een flesje of iets hangen is dit gewoon om lekkende benzine op te vangen of wat?

verder leuke foto's !! gave machine's zijn et.

gr
 
Yep, klopt.

Deze voorziening is verplicht bij de wedstrijden.
Ze willen nl (logisch) niet dat er olie en/of benzine op de baan gelekt wordt met alle mogelijke gevolgen van dien. :!
 
mijn nieuw model pitbike:

STA72925.JPG

STA72931.JPG

STA72933.JPG
 
Indien er nog iemand belang heeft bij foto's van Pitbike race in Emmen 24 juni jl. dan horen wij dit graag. Er zijn nog vele mooie foto's gemaakt.
Als je je rijdersnummer even doorgeeft dan kunnen we de foto's zo even opzoeken. Het snelst doe je dit door even een mail te sturen naar: eijke471@planet.nl
 
Tering , wat zijn deze dingen gaaf . Ik wist hier eigenlijk helemaal niks vanaf , dat die dingen uberhaupt zo vet konden worden . Hmmmmmmmmmm :P.
 
hoe gaat zoiets eigenlijk? Iemand filmpjes? Neem aan dat ze ook versnellingen hebben, zoja, hoeveel? + hoe zit het met onderhoud?
 
Last edited:
Het gaat best wel aardig vooruit . Filmpjes kan je vinden op video.google.nl of you tube . Ze hebben 4 versnellingen en er moet wel onderhoud gepleegd worden , denk aan bv : carterolie om de zoveel tijd vervangen en kleppen stellen etc :) .
 
Wat bedoel je met; hoe gaat zoiets? Qua snelheid? Rondetijden zitten meestal net onder die van de Stage 6 Cup scooters volgens mij. (Kan het nu niet checken want zit op mijn werk) :+

Filmpje; http://forum.scooterforum.net/forum/f105/pitcam-movie-wolfracing-24-op-lelystad-139815/
Meer filmpjes op YouTube enz.

Hebben idd 4 versnellingen en erg weinig onderhoud nodig. Iig veeeeel minder dan de race-scooters.
Leveren (voor een 125cc) relatief weinig vermogen en de blokjes gaan o.a. daarom niet zo snel kapot. 8)

Kom een keer kijken op een wedstrijd; je zult versteld staan hoe plat ze gaan.
 
Back
Top