Pitbike foto topic

Beter van scooters foto's maken :#

ja , alleen lastiger met uit elkaar houden die steeds siks kup van jullie...

en dan vergeet je steeds 1 oid..

maar belangrijkste is dat mensen die foto's willen hebben dan ook daadwerkelijk hier @ forum actief zijn , en dat zijn pisbikers :)P) niet veel denk ik..

en ik ben hier eigenlijk alleen maar op het forum en dus in contact met rijders.
 
Very nice pics, en zou je voor mij een uitzondering kunnen maken?
hahaha zou mooi wezen namelijk.

helaas heb ik het veelste druk om elke dag hier 5 pagina's onzin te gaan lezen.
 
photo3_1024x768.jpg

Kawasaki-KSR110-3.jpg

Even van een ander forum gekopierd.

ziet er wel erg leuk uit.

het is een kawasaki ksr.

Groeten
 
Very nice pics, en zou je voor mij een uitzondering kunnen maken?
hahaha zou mooi wezen namelijk.

helaas heb ik het veelste druk om elke dag hier 5 pagina's onzin te gaan lezen.

hier word alleen bijna nooit wat gepost :p

als je je nummer weet voor volgend jaar en welke klasse exact kan ik zeker wel een fototje meeschieten als ik er ben.

ik vind het ook leuk om te doen.

maar uhm , waarom zijn er geen 2takt pitbikes , ik vind 4 takt maar niks eigenlijk..
 
2takt pitbikes??

denk niet dat dit nog komt want de hele scooter/brommer scene gaan steeds meer de slijtvaste richting van 4takt uit

dus denk dat er weinig kansen zijn dat een 2takt pitbike echt nog zal doorkomen

ik zou het wel heel graag willen zien, er zal ook meer gevochten worden voor een eindplaats wat dus heel de race veel spannender maakt

MAW ik stem GO 2T Pitbikes!*D
 
2takt pitbikes??

..... er zal ook meer gevochten worden voor een eindplaats wat dus heel de race veel spannender maakt
Dat moet je me toch eens uitleggen?
Wat maakt een race met 2-takten spannender dan een race met 4- takten? :eek:

Voor degenen die mijn uitleg over wat een Pitbike een Pitbike maakt; http://peet-s.blogspot.com/2008/02/pitbike-racen.html op mijn Blog gemist hebben; een van de voorwaarden aan een motorfiets(je) om Pitbike genoemd te mogen worden is dat er zo'n karakteristiek (imi)Honda 4-takt in hangt met liggende cilinder. 8)
 
wel wrm er "meer" gevochten zal worden imo is dat 2takt motoren veel meer vermogen afgeven, en wie het niet met de motor kan halen moet het met de bochten kunnen halen en andersom


dat is mijn standpunt
 
Tja......
mijn ervaring in best wat jaren cross-, en racewedstrijden is dat het nix uitmaakt wat er onder hangt.
Als iedereen zo'n beetje het zelfde vermogen heeft krijg je spannende wedstrijden. 8)

Ik heb spannendere wedstrijden gezien in de -10pk Pitbike-klasse dan (soms) in de MotoGP met 200+PK.
Regelmatig is de Stage6 spannender dan de Open70. :W

Daarbij (en dat is jammer) is 2-takt een aflopende zaak. Kijk maar wat er nog met een tweetakt rijdt..... :rolleyes:
 
daarom , 2 takt onder die dingen ,dan klinken ze meteen ook fatsoenlijk :)

ik vind het overigens altijd stom dat een 4 takt meer cc's mag hebben , kun je het niet halen met de gewone cc's , dan ga je toch gewoon 2 takt rijden?

ik vind het echt doodzonde dat de 4 takt zo opkomt , leuk voor de fans van koffiemolens overigens...

bovendien , wat boeit die vervuiling ook , als je ziet hoeveel vliegtuigen er per uur opstijgen in Nederland voor mensen die zo nodig "even ertussen uit" willen of voor zaken die ze ook wel per e-mail zouden kunnen doen maar dan geen etentje in een fancy restaurant krijgen oid maak ik me niet druk om het millieu...

en nadeel van een 4 takt is ook nog dat als het blok echt kapot gaat dat zo olie lekken ,en meestal midden in een bocht oid ...

mja , die klasse is er nu 1 maal ;)

dan maar plezier er aan beleven zover als dat mogelijk is..
 
why the hell a scoot silencer after your original silencer ?
but leave that, you have a very nice bike ;)

For the sake of silence.
When we drive indoor we have to be Ninja silent, or at least, lees noisy.

The Silencer is a ø22 mm or a ø25 mm Polini, I can't remeber the actual size, but it doesn't take any power at all. But it allows me to drive where I want.
 
Back
Top