Pink ROX

bastenj

master stekkie
Aangezien ik heel wat fototjes heb van het opbouwen tot nu toe heb ik ze ff geupload om te showen. Morgen ook ff beschrijvingen erbij. Voorlopig alleen fototjes (waar het eigelijk altijd om draait).

Setup:

70 mhr replica
carters tuned
evo as c4 lagers
21mm dellorto
standaard filter voorlopig
hpi binnenrotor ontsteking
malossi membraam
Yasuni R
polini speedcontrol met evo vario bus
nieuwe half poelie (power one)
malossi delta clutch

SIMG0718.JPG


SIMG0717.JPG


SIMG0716.JPG


SIMG0715.JPG


SIMG0714.JPG


SIMG0713.JPG


SIMG0712.JPG


SIMG0710.JPG


SIMG0706.JPG


SIMG0705.JPG


SIMG0693.JPG


SIMG0687.JPG


SIMG0686.JPG


SIMG0684.JPG


SIMG0683.JPG


SIMG0682.JPG


SIMG0681.JPG


SIMG0680.JPG


SIMG0679.JPG


SIMG0678.JPG


SIMG0677.JPG


SIMG0676.JPG


SIMG0692.JPG


SIMG0690.JPG


SIMG0689.JPG


SIMG0688.JPG


Zoals ik al zei heb fototjes net geupt morgen breng ik volgorde enz enz aan maar het is toch leuk wil het graag allemaal laten zien weer wat te doen voor die hard forum foto kijkers haha.

Cylinder word nog tuned en pijp word big one racing.
 
Advertisement - register to remove this

Ik vind de roze kleur niet mooi. Het had iets feller mogen zijn, verder leuk projectje. Maar ik snap nog geen fuck ervan hoe hij er nou bij staat. Plaatjes zijn niet chronologisch gesorteerd :D
 
ik zou nu nog op je zij kappen in grote giltter letters GAY doen dan is tie helemaal af :p nee hoor heel vet tenminste weer wat anders:) suc6 nog verder met je projectje
 
lol...

Heeft Roze zo`n aantrekkingskracht op vrouwen? 8P

Ziet er tot hiertoe goed uit. Alleen hoop ik dat je je frame niet bent vergeten want daar zat volgens mij hier en daar wat roest aan.. Ik ben ben benieuwd naar het resultaat...
 
Hoi

hmm Pink. The color combo is not so new. I have seen it before by a other scoot / scoots. But thats cool that your Girlfriends are help you with the work. Then make this a little bit more fun as normal :) ;) :p.

but more pics and i maybe have in the end a other mind about this.
:W
 
mooie poster op je deur ook. en dan willen ze je nog helpen? :0 ;). ik vind wel vet dat roze. alleen ik zou zelf iets mannelijkere kleur kiezen gewoon al om de reacties van andere. wel stoer!.
 
whahah wel coole kleurtjes.
e nwat zit je hier toch te kijken
SIMG0684.JPG
:p :p :p :p :p
ik vindt de kleuren wel strak.
ik zow het ook niet veranderen als jij het mooi vindt moet je het zow laten.
je maakt toch niet de scooter voor iemand anders.
ik w8 al op de foto's als hij in elkaar zit
:p :~ :~
 
iedereen vind roze tegenwoordig wreed :S

ik ga wel voor een originelere lak....we shall see @ lelystad :D

wel vet iig...leuke rox!
 
Originally posted by Gomer_pyle
Hoeveel projecten heb jij wel niet :p

Idd, ik snap er ook niks meer van.
Ik heb het idee dat je steeds scooter snel spuit en en wat leuk spul eronder zet en dat is het.

Het lijkt ook wel of je steeds dezelfde setup gebruikt, dus dat je onderdelen overplaatst.

Geen offence hoor, maar waarom begin je niet iets concreets en houd je je daaraan vast?
 
Onverwachts veel reacties in een dag tijd. Chronologische volgorde gaat aan gewerkt worden.

Dit is niet mijn project maar een project van een zeer goede vriend, ik heb hem geholpen met het opbouwen en spuiten van dit beestje. Vanavond of morgen ff goed afstellen!!! Weet iemand hoeveel RPM dit moet draaien deze combo???????????

PS neo's en Sonic binnenkort weer update dus die staan echt niet stil en daar zit alles gewoon nog netjes onder!!!!!!

Greatz Cees, Sven, BJ
 
Leuk en aardig, maar die kleur had inderdaad wat feller gemogen. Btw hoezo een Rep CC?
Oja zie dat je dus blok uit uit elkaar hebt, zo op de foto te zien is die nog niet echt schoon. zal ik wel doen voordat je krukas gaat plaatsen, anders krijg je problemen

Check mijn project voor mn Vlammende AC
 
PS fototjes zijn vanavond weer up ik had een te grote data stroom voor vandaag dan word ie dicht gegooit. 400x 4mb vonden ze iets minder haha.
 
Back
Top