Pinasco Begrenzer

Stealthh

Well-Known Member
Ik heb een Aprillia SR Stealth '99 met een Pinasco Begrenzer.
Standaard liep hij 90 km/u en werkte de begrenzer goed, ik heb er nu een yasuni R opgezet en als ik het schakelaartje van de begrenzer AANZET, dan stottert hij heel erg en komt hij niet meer vooruit, soms doet hij het en loopt hij rond de 80.

Als ik de schakelaar UITZET, dan loopt hij 55 en trekt hij niet meer zo snel op maar stottert wel niet meer.

Er zit een standaard sproeier in van 74.

Weet iemand wat het probleem is ? Kan het dat mijn CDI kapot is want normaal gezien moet een Yasuni R toch harder trekken dan een orignele uitlaat.

Alvast bedankt !
 
Advertisement - register to remove this

heb je de proppen er wel uitgehaald?
verder de scooter ff opnieuw afstellen.... als je ene nieuwe uitlaat hebt.
 
heb je de proppen er wel uitgehaald?
verder de scooter ff opnieuw afstellen.... als je ene nieuwe uitlaat hebt.

Ja ik heb de 2 proppen eruit gehaald, maar dan kan het toch nog niet dat hij stottert als het schakelaartje naar links staat en het wel doet als hij naar rechts staat ?
 
nope, lijkt me niet......
verder niets verandert? want heb het gevoel dat je begrenze nu aanstaat als ie de andere kant op staat (je schakelaartje)...... misschien dat iemand er verstand van heeft.....
 
nope, lijkt me niet......
verder niets verandert? want heb het gevoel dat je begrenze nu aanstaat als ie de andere kant op staat (je schakelaartje)...... misschien dat iemand er verstand van heeft.....

Ik doe hem volgende week naar EPC en laat daar mooi afstellen, maar loopt een Yasuni R wel op een standaard 50cc want normaal is Yasuni R toch voor 70cc ?
 
Back
Top