pijp uitboren

Status
Not open for further replies.

peugoet'ke007

Well-Known Member
hey

Ik zou graag mijn pijp uitboren om mijn peugeot'ke toch ietsje sneller te maken , maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen .
-zou ik het wel zelf doen
-speelt het ne rol waar ik een gaatje boor
-hoe groot moet dat dan zijn
-mag er maar 1 gaatje in
-...
ge zie ik heb nogal veel vrage .. dus poste maar
x
dada
 
Advertisement - register to remove this

hey

Ik zou graag mijn pijp uitboren om mijn peugeot'ke toch ietsje sneller te maken , maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen .
-zou ik het wel zelf doen
-speelt het ne rol waar ik een gaatje boor
-hoe groot moet dat dan zijn
-mag er maar 1 gaatje in
-...
ge zie ik heb nogal veel vrage .. dus poste maar
x
dada

als dat werkt boor ik ook heel mn pijp voor gaten :p
 
Haha :p

Je moet bij het begin uitboren ;) niet zomaar willekeurig gaatjes gaan maken.. Kan wel maar lijtk me niet echt handig.. :p
 
Ik zou niets gaan boren, want het is punt 1 gewoon moeilijk om niets lek te boren en punt 2 win je hier niets mee in vermogen.... Wat je beter kan doen is die "piemeltjes" of resonantie buisjes zoals ze dacht ik heten dicht knijpen. Normaal gezien zou je hier iets van winnen in top snelheid. Maar reken niet op 20 km per uur meer eerder 5 à 10 km. Good Luck:W

edit: of de prop uit je uitlaat halen.... deze zit bij je flens(dat is waar de uitlaat mee aan de cilinder zit);)
 
denk dat die idd de prop bedoelt :p
meestal zit die op 2 plekken vast getikt in de flens.
de kant van de cilinder dus :)
gewoon met een dremel weghalen
kan ook met een boormachine maar dat is iets meer kloten :+
 
mensen denk ff echt mee..

Haal je uitlaat eraf. Erzit een buisje in die de uitlaat vernauwd. Haal die eruit, kijk maar hoe, maar haal m eruit.

Zet er een grotere sproeier in (questie van afstellen) en dan rijden maar.
 
uitboren??

Hallo, ik heb nu een tecnigas next-r op mijn aerox staan en nu gaat hij een 40km/u dat is echt pokke traag :s nu was mijn vraag als ik mijn uitlaat uitboor en uitbrand hoeveel harder zou hij dan rijden of geeft dat geen verschil??

Mvg,
Laurence.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top