team06 VS big bore pijp

MWS-full-race

pro-street
ola kenners van het forum ik zit met een vraag en meschien
kunnen jullie die beandwoorden

ik heb nu een 77cc big bore liggen en moet nu gaan kiesen wat voor uitlaat ik dr op ga zetten het moet zoizo een team06 of big bore pijp zijn

maar wat geeft nu meer waarden aan het vermogen

want heb een keuse of koop een nieuwe big bore pijp of een gebruikte 06 pijp dat scheeld ff wat geld namelijk dat weer ander gebruikt kan worden

het gaat mij dr om scheeld het maar 1 pk dan hoeft het voor mij niet
het is toch voor op straat en een keer vrij sprinten ofzo

wie heeft hier wat meer info over aan gezien dr nog maar weinig bekend is over de big bore pijp

greetz gerard
 
Advertisement - register to remove this

In jou geval zou ik dan gewoon een Team uitlaat nemen, want dat scheelt natuurlijk wel aardig wat met centjes. Op straat zal je het verschil denk ik niet of niet echt merken.
Een Speed is 74cc dacht ik en een Big Bore 77cc dan. Ik vraag me daarom ook af wat het verschil zou zijn in de uitlaten. Of denk ik dan te kort door de bocht. Is die Big Bore uitlaat niet speciaal voor de 86cc versie?
 
Als de cilinder verder niet getuned is zou ik voor de team06 kiezen deze uitlaat is dan beter op een standaard big bore, maar als de cilinder wel getuned is zou ik voor de big bore uitlaat kiezen dan is deze weer beter kwa prestatie.

groeten.
 
Back
Top