This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Piepend geluit uit carter

koelkastkip

New Member
ik heb mijn vario van mijn yamaha BWs spy 2005 eruit gehaald om de rolletjes te vervangen. na het terug installeren hoor ik een piepend en scheurend geluit en hij kickte ook heel zwaar. de moer is kappot gegaan. hiervoor heb ik een oude variomoer van een aerox r 2005 bijgeslepen en erin gestopt. dat probleem is nu weg. nu blijft hij nog steeds zwaar kicken en komt er ook een piepend geluid van de vario af. ik dacht eerst dat het de start koppeling was. die heb ik vervangen maar het probleem blijft nog steeds. heeft iemand een idee waardoor dit komt?

setup
malossi vario
stock vsnaar
doppler 50cc
stock koppeling
witte trek en drukveer
yasuni z kevlar
 
Last edited:
denk dat je de vario niet goed terug geplaatst hebt, tenminste als je niet ook de koppeling los hebt gehad.
Ik heb ook de koppeling losgehaald en een drukveer vervangen doe te zwaar bleek te zijn. Dus heb ik de oude er weer in gedaan. Maarijkt mij sterk dat die niet goed is terug geplaatst, k heb m er al vaak genoeg afgehaald en heb precies t zelfde gedaan
 
Ik heb ook de koppeling losgehaald en een drukveer vervangen doe te zwaar bleek te zijn. Dus heb ik de oude er weer in gedaan. Maarijkt mij sterk dat die niet goed is terug geplaatst, k heb m er al vaak genoeg afgehaald en heb precies t zelfde gedaan
Ik zit de denken, ik heb mijn vsnaar best wel grof in mn koppeling gedaan, misschien heb ik m uitgerekt daardoor? Misschien dat ie slipt