Pics van mn seat(eindelijk)

Originally posted by Stef
mike??


0?

jah jah ik ben er weer was ff werken moet ook gebeuren.

Op zich heb ik wel goede ervaringen met die traanplaat.
Als je natte voeten hebt glij je niet echt weg want hij staat in principe stil natuurlijk.
Maar t staat wel een stuk beter als de standaard matten en die waren ook niet lelijk hoor.
 
Jawel eindelijk een voorbeeld van de toekomstige velgen voor onder mn seat.
Onder deze beetle staan ze ook niet verkeerd.
En ja ze zijn idd erg open :D
DSC01625.JPG

Wat is jullie mening over deze velgen!!??
 
Originally posted by mike
Jawel eindelijk een voorbeeld van de toekomstige velgen voor onder mn seat.
Onder deze beetle staan ze ook niet verkeerd.
En ja ze zijn idd erg open :D

Wat is jullie mening over deze velgen!!??
ze zijn zeker vet!!

Maar vanmiddag had ik pas vette velgen gezien, in deurne was een auto show van "VW Team de Kempen" En dan ging het wel vooral om de audio en dvd systemen in de getunde golfjes, clio's en audi's. Maar ze waren ook nog eens verlaagd, geblindeerd, getuned van alle kanten (veel Remus). Het was echt zoooow mooi! K kreeg gewoon n dikke!

2500 watt, op maat gemaakte kasten waar het spul in zat van. Kei vette interieurrs (leer, geel, blauw en allemaal sport) Je moest er gewoon bij zijn, want deze wagens waren echt vet!

Om een idee te geven over de auto'tjes die er waren: http://drive.to/dekempen
 
Last edited:
U haalt me de woorden uit de mond, Meneer Brok. Vandaag op Staphorst, gare dubeel cabine transporter met 18" Porsche Cup velgen en Taiwan banden :D
 
Originally posted by Ruud
zorg wel dat je bijpassende schijven hebt....

zulke open velgen + kleine schijfjes = :'(

Jah dat wordt nog wat ik heb achter helaas trommels!!!
En die nepschijven NO WAY !!!!
 
Originally posted by j0sSi

ze zijn zeker vet!!

Maar vanmiddag had ik pas vette velgen gezien, in deurne was een auto show van "VW Team de Kempen" En dan ging het wel vooral om de audio en dvd systemen in de getunde golfjes, clio's en audi's. Maar ze waren ook nog eens verlaagd, geblindeerd, getuned van alle kanten (veel Remus). Het was echt zoooow mooi! K kreeg gewoon n dikke!

2500 watt, op maat gemaakte kasten waar het spul in zat van. Kei vette interieurrs (leer, geel, blauw en allemaal sport) Je moest er gewoon bij zijn, want deze wagens waren echt vet!

Om een idee te geven over de auto'tjes die er waren: http://drive.to/dekempen

Ik ben er ook geweest, geloof niet alles wat je ziet, zeker als je er niet veel van weet..
Echt super wagens stonden er niet, golfje 2 met tt motor was wel koel..
 
Originally posted by Arne@Piaggio
U haalt me de woorden uit de mond, Meneer Brok. Vandaag op Staphorst, gare dubeel cabine transporter met 18" Porsche Cup velgen en Taiwan banden :D

:D lelijk lelijk bahbahbah :D

als je moet kiezen tussen zulke velgen met kleine schijven + trommels of iets minder mooie velgen die veel beter bij je remmelarij passen zou IK die kleinere nemen...

Dat maakt of breekt de hele uitstraling van je oto namelijk...
 
Originally posted by mike


Nou dat nieuwe model is idd wel mooi maar ook een stuk duurder ,de goedkoopste 14.000 euro is een 1.2 liter 3 cilinder(je gelooft t niet een 3 pitter !!!!)
De 1.4 I die ik heb kost dan 2000 euro duurder.(echt onzin)
Het is de 5de generatie Ibiza alweer niet de 3de :p
Die achterlichten tjah beetje gejat van Alfa maar ja das logisch het is dezelfde designer !
Ze hadden alleen wit moeten zijn en niet dat hele rode.
En die raamband zit "langs buiten" (echt een gaaf taaltje dat meen ik serieus) maar je moet m inspuiten met vaseline of siliconenspray en dat inwrijven,dan wordt ie gladder en gaan de wissers er makkelijker overheen.(tip van meneer de plakker!!!)
Wat bedoelde gij met langs buiten? Ikke kannekik ook wel is zappig belgisch posten alsge da plezant vind heeeee :p
 
Back
Top