Pics van mn seat(eindelijk)

Ik wil niet zeuren maar wie reageert nu op welke seat de mijne of die van de broer van Patrick.
Want bij mij zit er traanplaat in jah en das gewoon op maat gekocht.

En jah de remklauwen enzo worden nog wel gedaan maar dan eerst mn andere velgen die zijn heel erg open namelijk, dan heeft t ook nut.
 
Originally posted by Arne@Piaggio
Oh ja, t logo uit de grill (staat vet bij Seat) en vanachteren ook alle logo's en badges eraf...

Komt goed arne ik heb een wreed mooie bumper /grille combo gezien en die grille heeft idd geen logo erin.
Deze bumper komt erop (alleen wanneer tjah ff kijken)
Maar dan met zilver/alu gaas erin natuurlijk.
500_Abbes-Ibiza_01-07-03_13_JERO.jpg
 
Originally posted by mike


Komt goed arne ik heb een wreed mooie bumper /grille combo gezien en die grille heeft idd geen logo erin.
Deze bumper komt erop (alleen wanneer tjah ff kijken)
Maar dan met zilver/alu gaas erin natuurlijk.

Ja, dit is VET! :) die booskijkertjes zijn ook mooi bij deze, niet te groot.

Carma: ja hij komt bij Henk Kuiper vandaan ja :)
 
Originally posted by Patrick


Ja, dit is VET! :) die booskijkertjes zijn ook mooi bij deze, niet te groot.

Carma: ja hij komt bij Henk Kuiper vandaan ja :)

Mijn booskijkers zijn niet deze die van mij zijn echt spoilertjes en niet plat zeg maar.
Normaal wordt er een plat plaatje/vormpje op geplakt maar die ik heb steken echt een beetje uit .
Staan net ff mooier deze seat cordoba heeft ze ook (is van een maat van me ) daar is de url op mn achterruit ook van,hij is de webmeester van die site.
stn22021.jpg

Zoals je ziet heeft hij ook die bumper ,ik koop hem waarschijnlijk van hem over hij heeft een nieuwe besteld alleen de levertijd is niet bekend.
Maar je ziet t wel een beetje niet al te opvallende booskijkers ,dat vindt ik het mooist staan.
 
Ja dat lijkt me ook wel vreemd staan als je zo'n bumper eronder zet. Moet je ook sideskirts kopen, staan ook erg vet. Scheelt een heleboel kwa looks.....
 
Originally posted by Aprilia www
Ja dat lijkt me ook wel vreemd staan als je zo'n bumper eronder zet. Moet je ook sideskirts kopen, staan ook erg vet. Scheelt een heleboel kwa looks.....

Lees mn vorige post eens (voor die van jou!!) dan is t allemaal duidelijk. :p
 
mja, vette bak, seat rulez...die booskijkers vind ik fout maar als jij maar gelukkig ben :)

Wat ik laatst zag bij een ford focus, helemaal zwart, meegespoten bumpers ed, die had het glas voor de koplampen helemaal weggehaald...en daarachter is het zwart...stond ook zeer gaaf. Alleen beetje kut dat die glaasjes daar niet voor nix zitten :)
 
best wel coole bak man.
Enkel jammer dat je de allernieuwste ibiza niet heb. Die heeft gruwelijk mooie "lexus" achterlichten.
Heb er ook nog voor gaan kijken maar ik vond ibiza best wel klein eigenlijk...
Wat ik wel klote vind aan seat algemeen is dat ze een bestaand model ZO snel veranderen. Ibiza is nu al aan zijn 3 (?) nieuwe uitvoering toe?
Zo rij je na een tijdje altijd met een verouderde auto rond. Vroeger hadden enkel de japanners (denk maar aan de civic :rolleyes: ) er last van maar komt meer en meer naar de europese merken ook...
Vind ik wel jammer maar boeit niet. Mooie wagen en ben benieuwd naar het resultaat...
P.S.: is de zonneband langs buiten? Waarschijnlijk wel maar heb je dan op de duur geen streep van de ruitenwisser die er altijd over gaat?
 
Originally posted by Karoshi
best wel coole bak man.
Enkel jammer dat je de allernieuwste ibiza niet heb. Die heeft gruwelijk mooie "lexus" achterlichten.
Heb er ook nog voor gaan kijken maar ik vond ibiza best wel klein eigenlijk...
Wat ik wel klote vind aan seat algemeen is dat ze een bestaand model ZO snel veranderen. Ibiza is nu al aan zijn 3 (?) nieuwe uitvoering toe?
Zo rij je na een tijdje altijd met een verouderde auto rond. Vroeger hadden enkel de japanners (denk maar aan de civic :rolleyes: ) er last van maar komt meer en meer naar de europese merken ook...
Vind ik wel jammer maar boeit niet. Mooie wagen en ben benieuwd naar het resultaat...
P.S.: is de zonneband langs buiten? Waarschijnlijk wel maar heb je dan op de duur geen streep van de ruitenwisser die er altijd over gaat?

Nou dat nieuwe model is idd wel mooi maar ook een stuk duurder ,de goedkoopste 14.000 euro is een 1.2 liter 3 cilinder(je gelooft t niet een 3 pitter !!!!)
De 1.4 I die ik heb kost dan 2000 euro duurder.(echt onzin)
Het is de 5de generatie Ibiza alweer niet de 3de :p
Die achterlichten tjah beetje gejat van Alfa maar ja das logisch het is dezelfde designer !
Ze hadden alleen wit moeten zijn en niet dat hele rode.
En die raamband zit "langs buiten" (echt een gaaf taaltje dat meen ik serieus) maar je moet m inspuiten met vaseline of siliconenspray en dat inwrijven,dan wordt ie gladder en gaan de wissers er makkelijker overheen.(tip van meneer de plakker!!!)
 
He mike,

heb jij slechte of goede ervaringen met traanplaat vloermatten?

Lijkt me nogal glibberig, zit er nog aan te twijfelen of ik ze er bij mij in gooi..
 
Back
Top