Pics van mn seat(eindelijk)

mike

Home is where tha dogg is
Ok ik heb m ondertussen al een maand maar hier zijn de pics dan eindelijk.
Ok de velgen worden vervangen en ook de voorbumper maar all in good time.
1021323533-seatfront.jpg

1021323612-waterkant.jpg

sorry voor de spam (maar de X is ook reclame :D )
1021323687-achterkant.jpg


Jah Jah neon in t interieur (ok sommige zullen t wel kermis vinden)
1021323796-interieur .jpg


Nou dat waren ze wel zo een beetje geef je commentaar of suggesties maar .
alleen de velgen hoef je geen tips voor te geven mijn besluit staat daar al in vast.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by //\\//\\@$t€®
Heb je er al vette muziek inzitten?

Gewoon standaard boxen in de deuren en dashboard maar wel een soundboard in de hoedenplank
 
Booskijkers, andere spiegels (in kleur), en loose de zilveren ruitenwissers...voor de rest erg vetjes.
 
Ik vindt die ruitenwisserarmen wel leuk alleen de wissers zelf worden ook zilver hoor.
Booskijkers zijn besteld.
Spiegels mwah weet ik nog niet eerst de velgen en bumper.
 
Oh ja, t logo uit de grill (staat vet bij Seat) en vanachteren ook alle logo's en badges eraf...
 
Vette bak wel :) wat voor motor? misschien nog kippengaas achter grille? rode remklauwen? voor de rest netjes hoor!

PS: Mjah hij is dan wel niet van mij, maar van m'n broer :rolleyes: tis z'n nieuwe Seat Ibiza Cupra 2.0 GTI 16V (deze foto is gemaakt bij de dealer)

1021324578-cupra.jpg
 
Originally posted by NiCkzip
KAn die neonverlichting niet onder je autow ? :D:D
net als in The Fast And the Furious :p
lekker verboden, als je je daarmee pakken ben je nog niet jarig :)

verder, vette bak mike, heeft ook aardig wat centen gekost denk ik (hij's vrij nieuw :D)

mja, wat ook vet is bij een ibiza is zo'n 8erspoiler boven het raam (dus min of meer dakspoiler) die iets meer over het raam hangt... maar deze spoiler is ook al mooi :)

recaro's erin?
 
Originally posted by Boeie
lekker verboden, als je je daarmee pakken ben je nog niet jarig :)

verder, vette bak mike, heeft ook aardig wat centen gekost denk ik (hij's vrij nieuw :D)

mja, wat ook vet is bij een ibiza is zo'n 8erspoiler boven het raam (dus min of meer dakspoiler) die iets meer over het raam hangt... maar deze spoiler is ook al mooi :)

recaro's erin?


net als bij ons met de verstralers op de jeep die branden bij grootlicht. laatst gepakt daarop :( maar ja gewoon erop laten zitten lui moeten niet zeiken als een bullbar (dat klimrek voorop) al verboden word voor de fietsers :D
 
Originally posted by markie aerox
lui moeten niet zeiken als een bullbar (dat klimrek voorop) al verboden word voor de fietsers :D

je hebt de uitslag naar het onderzoek van die bull bar zeker niet gezien?
 
Originally posted by Patrick
Vette bak wel :) wat voor motor? misschien nog kippengaas achter grille? rode remklauwen? voor de rest netjes hoor!

PS: Mjah hij is dan wel niet van mij, maar van m'n broer :rolleyes: tis z'n nieuwe Seat Ibiza Cupra 2.0 GTI 16V (deze foto is gemaakt bij de dealer)

1021324578-cupra.jpg
Henk Kuiper Auto's in staphorst toevallig :p,die kerel heeft vette bakken staan
 
Back
Top