This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Pics Scootermeeting Almelo

had je eigelijk wel kunnen weten Joel. Mja gelukkig dat je het er af kon vegen , want anders had het cker kut geweest met je witte lak
 
Originally posted by 5po0k3d
stonde zeker geen mensen voor enzo.
waren denk ik verstandig

de mensen vluchten weg
ik ook
maar toch in die fractie van een seconde wel me hele broek onder de bagger
kon ik ook zo wegvegen
mja dat komt omdat er zonder olie geburned werd
anders was joel nu nog aan poetsen
 
Originally posted by Wout


www.virtualdub.com
en dan ff downloaden, filmpje openen, en dan bij filters kijken naar zo'n draai geval

Oke ik heb bij filters 'rotation' aangezet, i kkan dan 90 graden de goede kan opdraaien, alles lijkt goed te gaan, ik wil opslaan, kan alleen als AVI, naja dan maar als AVI, dan ik opslaan, zegt ie 'you are about to blablalbala ... set the video mode to full compression mode' maaruh dat heb ik dus, maar hij slaat nog steeds zonder te comprimeren op, dus een file van 1 mb wordt dan 53 mb...

Hoe los ik dat op?
 
Originally posted by Sjoerdyo


Wachten is op Freez ik heb een mooie klaarstaan, dat die van Chezzmo net overlijdt (leedvermaak )

Dude, aan je picz te zien stond ik bij burnen gewoon 1 meter van je af ofzo, heb je echt nooit herkend ofzo :s
 

Video --> Compression -->DivX
Audio --> Full Processing mode
Audio --> Compression --> MP3
 
Bart ngr m2 aarz




haha Die foto, tsja... weet niet echt wat ik er van moet denken...

Bart je staat er geweldig op
 
Re: Bart ngr m2 aarz

Originally posted by Hugo



haha Die foto, tsja... weet niet echt wat ik er van moet denken...

Bart je staat er geweldig op


hij wou niet op de foto volgens mij
hij zal wel niet toegeven dat hij het is
 
Hehe jah das echt minder dat je sommige members gewoon niet hebt gemeet, dat je niet ff kon kijken wie nou wie was.

Van PIN wist ik ook niet wie hij was, maar ik heb hem wel steeds zien lopen, ik dacht dat het iemand anders was. En toen zag ik Pim met hem praten, en even later sprak ik PIm en vroeg ik dus of dat diegene was die ik dacht dat het was, en toen bleek het dus Pin te zijn Maja daarna niet meer gezien.

Maja, klaaswaal nog een keer Ik ben trouwens nog niet 1 pic tegen gekomen waari k per ongeluk op stond...?


Oja de reden waarom ik reply: dat met divx aanzetten wat zijn nog meer namen daarvboor want divx staat er niet tussen...
En kan ik met die proggie er ook een text inzetten, zoiets als copyright ofzo?
 

Dan moet je ff de DivX codec installeren
 
Originally posted by Wout


Dan moet je ff de DivX codec installeren

:! That's it! Pas comp geformat dus dat staat er nog niet op, ik gaat ff proberen. Met die andere codecs werd ie ipv 5 mb ineens 7 mb scheelt toch weer wat... (Joël's Run was dat)
 
Originally posted by Enrico@nrg
Was jij gast met malossi shirt/trui of niet? (ik weet het niet meer schaam..)
yup dat wassem, met dat vage accentje.... ik stond er ook bij

enne, ik heb geen Space voor mn Foto's :| anders stonden die ook allang online

foto's van Nieuw weerdinge staan wel online, voor degenen die ze willen zien, klik HIER

(ori formaat 1280x960 op aanvraag)
 
Last edited: