Originally posted by Apriliaracer
Ik heb wel vrij veel mensen gemeet, waaronder Enrico AARS.
Originally posted by 5po0k3d
stonde zeker geen mensen voor enzo.
waren denk ik verstandig
Originally posted by Enrico@nrg
Was jij gast met malossi shirt/trui of niet? (ik weet het niet meer schaam..)
Originally posted by Wout
www.virtualdub.com
en dan ff downloaden, filmpje openen, en dan bij filters kijken naar zo'n draai geval
Originally posted by Blaze
het burnen was phat
waar zijn de filmpjes
Originally posted by Sjoerdyo
Wachten is op Freez ik heb een mooie klaarstaan, dat die van Chezzmo net overlijdt (leedvermaak )
Oke ik heb bij filters 'rotation' aangezet, i kkan dan 90 graden de goede kan opdraaien, alles lijkt goed te gaan, ik wil opslaan, kan alleen als AVI, naja dan maar als AVI, dan ik opslaan, zegt ie 'you are about to blablalbala ... set the video mode to full compression mode' maaruh dat heb ik dus, maar hij slaat nog steeds zonder te comprimeren op, dus een file van 1 mb wordt dan 53 mb...
Hoe los ik dat op?
Originally posted by Apriliaracer
Yep, dat was ik Malossi cross-shirt :W
Originally posted by Hugo
haha Die foto, tsja... weet niet echt wat ik er van moet denken...
Bart je staat er geweldig op
Hehe jah das echt minder dat je sommige members gewoon niet hebt gemeet, dat je niet ff kon kijken wie nou wie was.
Van PIN wist ik ook niet wie hij was, maar ik heb hem wel steeds zien lopen, ik dacht dat het iemand anders was. En toen zag ik Pim met hem praten, en even later sprak ik PIm en vroeg ik dus of dat diegene was die ik dacht dat het was, en toen bleek het dus Pin te zijn Maja daarna niet meer gezien.
Maja, klaaswaal nog een keer Ik ben trouwens nog niet 1 pic tegen gekomen waari k per ongeluk op stond...?
Oja de reden waarom ik reply: dat met divx aanzetten wat zijn nog meer namen daarvboor want divx staat er niet tussen...
En kan ik met die proggie er ook een text inzetten, zoiets als copyright ofzo?
Originally posted by Wout
Dan moet je ff de DivX codec installeren
yup dat wassem, met dat vage accentje.... ik stond er ook bijOriginally posted by Enrico@nrg
Was jij gast met malossi shirt/trui of niet? (ik weet het niet meer schaam..)