Pics Scootermeeting Almelo

Originally posted by -=PIN=-
Er stonden 2 Zip SP's van Twins geloof ik.
1 nieuw model en 1 oud model.
Die oude zat een 50cc Evo op, die nieuwe weet ik niet.

Andersom....Zip SP 2000 had een 50 Evo, het oude model een Evo70...
 
Originally posted by Laurens
Die gast met die prachtige blauwe aerox met die verchroomde hebo racing 3, zit die hier ook op 't forum??

Ja, aka RUBENR ...

En die Benelli was idd heel mooi, voorlichten mooi weggeplamuurd en overgespoten, en ga zo maar door. Die oversized schijf achter raakt trouwens NET de velg; je zag beschadigingen in de lak op de velg... Maar dat ding was heel mooi ja.
 
hier ben ik dan ook met commentaar:D
Het feit dat mijn cilinder is vastgenaaid is vervelend, mischien toch wel te begrijpen als je met iets van 14.9K rpm aan het burnen bent :rolleyes:

Hetgeen dat ik echt kuttiger vind, is dat ik vrijdag mijn frame heb kromgereden :|


Laterss
 
Waar kan je nou die filmjes downloaden van 131 stuks.
Want die ftp sites doen het niet bij mij. :? :?
want ik heb wil wel de rest zien van die filmpjes ik zit namelijk nu op de 16.
alvast bedankt ]:) :p
 
1017061734-Yamaha Aerox, die met de chromen velgen.jpg


Wie heeft foto's van die Aerox met de kleur Oranje, Zwart, en dat Chroom, en met die Chromen velgen, wil dat misschien ook gaan doen, dus vertel et is ff!

Of dat de eigenaar ook op dit forum mee doet, vond die Aerox zeer phatt!

Dus meer foto's ervan zijn welkom.:P


JohnB, sorry dat ik ff je foto gebruik, beetje brutaal, maar hoop dat je et nie erg vind, wil namelijk graag ook zoiets doen met me Aerox.
 
Originally posted by chezzmo
hier ben ik dan ook met commentaar:D
Het feit dat mijn cilinder is vastgenaaid is vervelend, mischien toch wel te begrijpen als je met iets van 14.9K rpm aan het burnen bent :rolleyes:

Hetgeen dat ik echt kuttiger vind, is dat ik vrijdag mijn frame heb kromgereden :|


Laterss

Gelukkig heb ik het moment waarop je scooter al burnend vastloopt op video staan, het wachten is op freez...
Tis mooi om te zien hoe je alles in rook zette 8)
 
Originally posted by Wood-E
1017061734-Yamaha Aerox, die met de chromen velgen.jpg


Wie heeft foto's van die Aerox met de kleur Oranje, Zwart, en dat Chroom, en met die Chromen velgen, wil dat misschien ook gaan doen, dus vertel et is ff!

Of dat de eigenaar ook op dit forum mee doet, vond die Aerox zeer phatt!

Dus meer foto's ervan zijn welkom.:P


JohnB, sorry dat ik ff je foto gebruik, beetje brutaal, maar hoop dat je et nie erg vind, wil namelijk graag ook zoiets doen met me Aerox.


zo kinderachtig zijn we hiero niet, kijk als je die foto nou ergens anders op internet ging posten.....
 
Originally posted by Sjoerdyo


No way.... :?

ik bedoel niet sfera
ik bedoel die ac zip
zwart met mintgroen
ik hoorde zoiets toen dat ding op de bank stond
die had ook forrace, beetje verlast
weet iemand hoeveel dat ding precies had?
Tino?
 
Originally posted by Martin Sanders


ik bedoel niet sfera
ik bedoel die ac zip
zwart met mintgroen
ik hoorde zoiets toen dat ding op de bank stond
die had ook forrace, beetje verlast
weet iemand hoeveel dat ding precies had?
Tino?

16pk... hoorde ik... of hoorde ik dat nou van jou ? :rolleyes:
 
Originally posted by Martin Sanders


ik bedoel niet sfera
ik bedoel die ac zip
zwart met mintgroen
ik hoorde zoiets toen dat ding op de bank stond
die had ook forrace, beetje verlast
weet iemand hoeveel dat ding precies had?
Tino?

9.6 geloof ik, hoorde ik van iemand, dat dingetje had een std koppeling en std vario enzo zei die gozer die er naast stond, was nog helemaal verbaasd over de prestaties van't ding. Wat voor cil. er onder lag, week niet... Best wel link, ding liep best hard maar had dubbele trommelrem... :P

Greetz
 
Mjah, ik was dus ook @ meeting, en het was errug v@t, op naar KW zou ik zeggen! :) Wel jammer van Bert dat z'n cil vastnaaide. En ook bij Alfonso en Chezzmo. Voor de rest iedereen gefeliciteerd met de behaalde prestaties! Waren echt hoog dit keer! En Kneiter, je ding was wel kewl, nou alleen nog ff leren wheelien. ;) Ik heb wel vrij veel mensen gemeet, waaronder Enrico AARS. :p Hopen dat ik in KW er ook bij kan zijn met Quartz, anders dan neem ik ouwe crosser en een SR mee, gewoon om ff te wheelien ofzo 8) Ik heb me iig wel weer een hoop onderdelen laten aansmeren door die gast van VF Racing en Anthony, nou nog ff w8en tot er weer geld binnekomt.

Ow jah, scooterracer, je kan wel zien dat je raced, bij die sprintjes liet je je scoot alvast ff rollen ;)
 
Originally posted by Twin


Voor de hardnekkige ongelovigen onder ons:
Had het even gevraagd, dan had ik even de bougie eruit gehaald, en dan had je makkelijk kunnen zien dat het slechts een 40,2 mm boring was i.p.v. 47,6mm.
Voor de iets meer ervaren mensen onder ons, zou dit niet nodig zijn geweest als ze op het geluid en het toerental hadden gelet.

Toch bedankt voor het compliment over het vermogen.

jepz, sorry.....ik had eerst de gedachte dat het ook een 70cc moest zijn. toen had ik met thomas gesproken over msn, en toen wist ik pas dat de 2001-zip minder vermogen had dan de sp2000........ sorry, en het is INDERDAAD EEN 50CC!!!!
 
Originally posted by Martin Sanders
ey joël kon j eje runner nog schoonkrijgen na die burncontest?
woeizzz je had johnB's halve achterband aan je scoot zitten
de hele zijkant zat er onder

Damn zeg... gelukkig kon ik het zo wegvegen..

:)
 
Back
Top