Pics Revisie Giannelli Black Swan

-Tim.b-

Spons...
Pics Revisie Giannelli Black Swan & Tevens Giannelli Shot

Het heeft me 4 uur gekost, met twee man. Niet zo gek veel, maar het was wel een tering werk. De uitlaat is uit een plaat geperst en heeft dus geen lasnaden wat m moeilijk te schuren maakt met al die rare hoeken enzo. Er zat op 1 punt zo'n dikke laag roest dat die niet helemaal wegkon omdat ik dan zowat in de uitlaat zat, en das echt waar. Hij polijsten was wel wat moeilijker dan normaal. Heb ze wel eens veel mooier gekregen:

IMG_936.jpg


IMG_978.jpg


commentaar graag...:p
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

die veegjes en miniscule krasjes zijn weggewerkt met polijstpoets en een stukje glaswol :), dus dat zie je nog niet @ pic. Je kan die plek goed zien waar zoveel heeft gezeten nu. Die hoekjes waren trouwens vertiefd moeilijk!
 
Originally posted by Joost@aerox
ik ben wel benieuwd hoe je dit hebt aangepakt? ik vind 4 uur nog best snel :)


:) hehe, 4 uur is zelfs inclusief lunch, gelukkig heb ik een black & decker schuurmachine, een dremel met veel tools, en een stapel 60/100/150 korrel schurpapier :p
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wie verkr8 z'n uitlaat nou zo :D Nice work als je ziet hoe hij er eerst uitzag :) Vaag dat zo'n Peugeot-Swan uit 2 delen bestaat :S

ik heb ook een swan gehad voor piaggio en die bestond ook uit 2 delen ( je bedoelt die laatste conos zeg maar?)
 
Back
Top