pics kneiter's gespoten rooster

Advertisement - register to remove this

Originally posted by AndroX


dan niet, ik vind het gewoon nep dat iedereen nu oppeens wit gaat doen (ga ik weer andere kleur verzinnen iets van zilver ofzow )

Haha als of jij de eerste was met een aerox, ik lees net in je profile dat je jonger bent dan mij dus zo super lang zal je je scoot nog niet hebben. Degene die eerder een Aerox hadden zullen jou echt wel voor zijn geweest met een idee, kijk is op i-net zie je heel veel met witte roosters.

Zoals Bart al zei, je zit er wel erg mee he? En ik vind met dat gaas (zoals Mike) ook mooier. Maar das mijn mening.
 
Hej stef, koele pics!! :)

(Je W hangt hier nog in de schuur is verder niet veel meer aan gedaan. Kom morgen wel ff langs met de pijp. Btw hebbie mn digicam nog?)
 
Originally posted by AndroX


dan niet, ik vind het gewoon nep dat iedereen nu oppeens wit gaat doen (ga ik weer andere kleur verzinnen iets van zilver ofzow )
me heeft ook al zilver,zijn er ook al wel meer van,als je echt origineel wilt doen mix je zelf een kleurtje waar verder niemand mee rijdt (zoals arne heeft gedaan met die zipsp)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Het zit je wel dwars, of niet?

Net alsof het hele dorp/stad bij jullie nu opeens z'n Aerox koelrooster wit gaat spuiten...

Greetz.

Kijk bij mij speelt gewoon 1 ding een grote rol bij me scoot en dat is orginaliteit. Omdat ik het gewoon graag wil dat ie er anders uit ziet dan andere en ik zeg niet dat ik de eerste was (GOED LEZEN APEN (nothin' personal) IK ZEI NAMELIJK DAT IK GEEN ANDERE MET WITTE ROOSTER HAD GEVONDEN (alleen gaas))

Kijk de 1 wil harder lopen dan de ander en ik wil graag orgineel zijn (EN IK ZEG HELEMAAL NIET DAT HET NIET HOEFT TE BESTAAN ZOLANG HET MAAR NIET IN GROTE GETALEN KOMT (zoals nu wel het geval word (want eerst zag ik alleen die scoot van mike met wit rooster/gaas en van die gast van aeroxworld))

Heeft iemand plaatje van Goud rooster dan? Of fluor oranje?
 
Back
Top