pics bouw project aerox

r-ox

TCL
nou me aerox is in de verbouwing en nu ff pics tussen door,
setup: STD tuned carters
Pro race cil en uitlaat
RHQ krukas met c4 lagers
24mm mikuno vlakschuif met rechtspruitstuk en kartfilter
Italkit selleta binnenrotor
Overrange en delatklutch moeten nog

ff wat pics :)
Let op door de filts kloppen de kleuren niet rood=oranje en groen/geel= fluor groen

black phoenix komt met de pics gerezised en al :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hmmmmmm hij loopt denk ik wel nice maar hij ziet er echt gewoon NIET uit niet verkeerd opvatte das mijn mening :rolleyes:

veel suc6 met het opnieuwe spuiten van je scooba

greeetzzzzz
 
ach jah het is nog in de verbouwing he
ik wilin november mijn wh achterkap halen dan laat ik ik ook direct alles spuiten kan ik een beugel maken voor onder die kap en me kartfilter+ tank vastzetten.
Zoals gezegd hij word dus helemaal oranje met groen maar hoe zien jullie nog wel.
Over die trommelrem het scheelt gewicht en aangezien ik deze carters heel goedkoop heb kunnen krijgen kon ik het niet laten.
Als jij een goede voorrem heb ben je ook geen achterrem nodig duzz :)
 
is het frame dan 9,9 kilo lichter gemaakt ofzo? verschil tussen trommel en schijf is echt niet veel ofzo. En 2 verschillende velgen vind ik ook wel gaar. Verder veel succes.:)
 
Originally posted by malle neo's
is het frame dan 9,9 kilo lichter gemaakt ofzo?
als je goed kijkt op de foto's zie je dat er een heel stuk frame mist...

ik wou dit ook gaan doen r-ox, maar toch nog maar niet ivm ooit mn scooter (standaard) willen verkopen...
 
Originally posted by Tim
een rempomp, met remleiding, met daarin vloeistof, een schijf, een klauw, en een naaf waaraan die schijf vast zitten weegt echt wel wat hoor!

gaat nog niet eens om dit spul maar vooral om het carter 1 dd carterhelft is evenzwaar als een SD carter met krukas!!!

En die naaf is ook best zwaat plus dat dit veel relaxter sleutelt
 
Back
Top