Pic Request

astu :)

PICT0050.JPG


PICT0051.JPG


PICT0052.JPG


PICT0053.JPG
 
zonde dat er een stuk uit de voorband en velg is aan de onderkant, dit vind ik nml een hele mooie foto..

heb je geen andere foto waarbij er niks uit geknipt is?





Sorry maar k heb geen foto's meet waar die helemaal in t wit op staat. K kan alleen nog foto's maken waar ie met die stickers op staat. K heb nog wel andere foto's maar niet op de computer en k heb geeen scanner. Waasr wil je ze precies voor gebruiklen dan??
Zeg t effe als je toch nog interesse hebt in foto's van een witte speedfight met stickers. Dan stuur ik er wel een zooitje....
 
Originally posted by Bas@Area
Beetje offtopic maar ik wil er geen nieuw topic voor openen...

Heeft er iemand een grote foto van een kaal Aerox Frame voor me ?

zal wel niet helemaal goed zijn....kaler hebbik em niet gehad :)
mja kijk maar anyway
1058607321pic2.jpg
 
die pics gaan random (iedere keer als je op de site refreshed komt er een andere scoot) dus van mij mag je :)

als ik er 5 heb stop ik ermee :) anders wordt t een beetje veel :p
 
Originally posted by White SF
zonde dat er een stuk uit de voorband en velg is aan de onderkant, dit vind ik nml een hele mooie foto..

heb je geen andere foto waarbij er niks uit geknipt is?





Sorry maar k heb geen foto's meet waar die helemaal in t wit op staat. K kan alleen nog foto's maken waar ie met die stickers op staat. K heb nog wel andere foto's maar niet op de computer en k heb geeen scanner. Waasr wil je ze precies voor gebruiklen dan??
Zeg t effe als je toch nog interesse hebt in foto's van een witte speedfight met stickers. Dan stuur ik er wel een zooitje....

t is voor naast t logo van m'n site (zie http://www.ict-trend.nl/+so+/www/)

deze foto is gewoon te vet > http://www.scooterbase.net/pics/11684/sf222.jpg

als je er nog zo een hebt maar dan niet dat er een stuk uit t voorwiel is maak je me heel erg blij :D
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Ik wil ook !! :p

Zonder runner kan het natuurlijk niet (A)

als je je velgen over hebt gespoten en een stuurkap of cross stuurtje erop hebt zet ik m erop :p en ohja als je een voorkap hebt :p

no offence ;) de kleur van je kappen is wel :W
 
Back
Top