Hé Sparky, wat een lekker populair antwoord heb je.
Ik zal je even uitleggen waar forums voor zijn want ik denk dat jij dat nog niet zo goed begrijpt aan je antwoorden te lezen.
Op forums komen vaak mensen bijeen die veel verstand hebben van bepaalde dingen.
Bepaalde merken en types hebben vaak specifieke problemen. Bepaalde onderdelen die wellicht vaker defect gaan dan bij ander merken die naar bepaalde problemen kunnen leiden. En om te voorkomen dat ik een hele scooter uit elkaar haal en er dan pas achter kom dat ik bepaalde onderdelen moet bestellen en dan een paar dagen moet wachten haal ik die onderdelen liever vooraf in huis. Ik heb namelijk geen compleet magazijn thuis met onderdelen.
Mijn probleem zou namelijk ook aan de lambdasonde kunnen liggen. En als iemand dat hier had gemeld als veel voorkomend probleem wat bij deze storing past dan had ik wellicht dat ding al besteld. Ik had namelijk al wat dingen in bestelling staan zoals een complete onderhoud set met luchtfilter, bougie, olie etc.
Maar als ik zo jou onderschrift lees, "Meten is Weten, Gokken is Dokken.....Weet je niet hoe, Youtube is your friend!!!" is het misschien beter om je accountje hier te wissen of niet met nietszeggende antwoorden aan te komen en laat de mensen die het wel weten gewoon reageren.
Snapte?