Piaggio zip met malossi variateur

Daan044

New Member
Ik heb een malossi variateurset in mijn 50cc 4takt gezet maar nu trekt mijn scooter niet meer op
Gele trekveren
Witte drukveer
6,1 gram rollen

Advertisement - register to remove this

Dan moet je de originele trekveren terug zetten en proberen. Trouwens is het ook mogelijk dat je met een originele drukveer een hogere top haalt dan met witte drukveer.

Ik heb 7.2 gr rollen. Originele trekveren.
Witte drukveer dus Multivar inc

Strakkere trekveren is nergens voor nodig vooral voor zo'n 50 cc. Je kan nog altijd proberen om witte trekveren van Malossi erin te stoppen, dan grijpt die sneller aan, maar naar mijn idee gaat dat niet helpen.

Check s Joeyschaar met testen van trekveren Vespa, dan test die allerlei trekveren en heb je een beeld erover.

trekveertjes op een 50cc 4t altijd std laten
Ik heb 7.2 gr rollen. Originele trekveren.
Witte drukveer dus Multivar inc

Strakkere trekveren is nergens voor nodig vooral voor zo'n 50 cc. Je kan nog altijd proberen om witte trekveren van Malossi erin te stoppen, dan grijpt die sneller aan, maar naar mijn idee gaat dat niet helpen.

Check s Joeyschaar met testen van trekveren Vespa, dan test die allerlei trekveren en heb je een beeld erover.
Het lag niet aan de trekveren heb de carburateur schoongemaakt en nieuw spruitstuk daarna deed die t weer perfect maar paar kilometer later was het weer hetzelfde

Back