Weet je ook hoe ik dat zou kunnen doen? Heb er ongeveer 3-4 weken geleden een nieuwe bougie in gedaan en sindsdien niet veel meer mee geredenMeschien vonkt de bougie niet meer op het juiste moment dat zou je zover ik weet moeten kunnen afstellen
Hoi sorry voor het late antwoord.Weet je ook hoe ik dat zou kunnen doen? Heb er ongeveer 3-4 weken geleden een nieuwe bougie in gedaan en niet veel meer mee gereden
Ja ik heb nog een Kabel liggen en er zitten 6.5 gram rolletjes inHoi sorry voor het late antwoord.
heb je nog een andere bougie kabel. liggen dat was bij mij ook een beetje het probleem.
Heb je andere maat rolletjes er in gedaan?
Kan je het proberen met een grotere sproeier dan weet je meschien waar het probleem ligt
Probeer het met die andere kabel meschien zou dat wat helpen.Ja ik heb nog een Kabel liggen en er zitten 6.5 gram rolletjes in
Zal die nieuwe kabel wel is proberen, nee weet niet welke rolletjes het warenProbeer het met die andere kabel meschien zou dat wat helpen.
welke rolletjes zaten er eerst in als je dat nog weet?
En werkt de kabel. Heb je nog rolletjes over kan je ze opmetenZal die nieuwe kabel wel is proberen, nee weet niet welke rolletjes het waren
Ik ga de kabel dit weekend testen, moet een nieuw bougiekapje bestellen die oude kabel zit er namelijk in vastEn werkt de kabel. Heb je nog rolletjes over kan je ze opmeten
Doe ik, alvast bedankt!Laat het maar horen!
Ik heb al een tijdje problemen met mijn piaggio zip 4t, hij komt namelijk niet boven de 50km/h uit. En hij trekt heel langzaam op. Toen ik hem kocht ging die 75 teller, ik heb er toen een begrenzer ingedaan en toen ging die 60/65 maar een tijdje terug hield die lange tijd in tijdens het rijden op 45-50 km/h en ging die opeens verder door naar de normale snelheid. (Dit doet die inmiddels ook niet meer) Ik heb er nu al 3 verschillende cdi units ingehad, een carburateur revisie gehad en schoongemaakt en de bougie vervangen en m’n uitlaat uitgebrand. Vandaag ook Nieuwe rolletjes en een nieuwe V snaar, Maar ik heb geen idee wat het nog kan zijn. (Moeten de V snaar en rolletjes misschien ingereden worden?) Hopelijk kan iemand me helpen, mvg Brett
Sommige dingen zoals carburateur revisie en afstellen heb ik laten doen, heb zelf rolletjes en V snaar vervangen. De rolletjes zijn 6.5 gram, als het goed is het normale voor een brom scooter. Er zit een grijze ducati cdi in dus die is als het goed is ook al ontgrenstIk weet niet of je het zelf hebt lopen doen of jet hebt laten doen.
Ik, als beunhaas zijnde, had hetzelfde probleem. Het was een samenloop van omstandigheden.
Check eerst je luchtfilter, met dit kutweer komt er vaak water in met stotteren/inhouden als gevolg.
Ik had zelf m'n rolletjes vervangen. Ipv de v-snaar helemaal naar de as te trekken, door de drukveer in te drukken, liet ik 'm gewoon openstaan.
Hierdoor zit ie aan de voorkant tegen de as aan. Aan de variokant dus. Als ie aan de variokant tegen de as aan staat, en je draait dat schijfdingetje met dat koelvinnetje erop, zit de v-snaar ertussen.
Als ik dan terug op het gas ging, hield ie zeer abrupt in. Het voelde alsof m'n koppeling tegen het huis aan sloeg.
Kan ook nog zijn dat de rolletjes super zwaar zijn.
En tot slot;
Wat voor CDI/bobine gebruik je?
Heb je de v snaar helemaal binnenin die koppeling getrokken? Anders even kijken.Sommige dingen zoals carburateur revisie en afstellen heb ik laten doen, heb zelf rolletjes en V snaar vervangen. De rolletjes zijn 6.5 gram, als het goed is het normale voor een brom scooter. Er zit een grijze ducati cdi in dus die is als het goed is ook al ontgrenst