Piaggio zip 50cc iget met powercommander, snor ecu, malossi multivar

Loulou124

New Member
Hallo iedereen,

Ik had een vraagje. Momenteel heb ik een piaggio zip iget 4t gekocht van marktplaats. Deze heeft al een powercommander en een snor ecu en haal dus een snelheid van ong. 55km/u
Hiervoor had ik een vespa die 65km/u deed. Nu wil ik deze snelheid ook halen voor mijn zip. Is het mogelijk om de snor ecu te behouden en een malossi multivar kit te installeren om toch de 65km/u uit deze brommer te persen?:)
 
Advertisement - register to remove this

Hallo iedereen,

Ik had een vraagje. Momenteel heb ik een piaggio zip iget 4t gekocht van marktplaats. Deze heeft al een powercommander en een snor ecu en haal dus een snelheid van ong. 55km/u
Hiervoor had ik een vespa die 65km/u deed. Nu wil ik deze snelheid ook halen voor mijn zip. Is het mogelijk om de snor ecu te behouden en een malossi multivar kit te installeren om toch de 65km/u uit deze brommer te persen?:)
Ja moet wel te doen zijn
 
Zou moeten lukken, bij mijn zip was dat niet het geval en lukte het pas na het monteren van een open uitlaat ( aplus, jm, akra etc etc)
Op een piaggo zip iget? Ik heb zelf een iget uit 2019 met mallosi Ecu, mallosi multivar, 7.5g rollen met zwaardere drukveer en gladde variobus. Ik heb er toevallig paar dagen geleden een jamarcol onder gezet maar nu is die ongeveer +-7km in snelheid gedaald ( van 60 gps naar +-52 ) nu is dit nu niet zo’n probleem want gaat verkocht worden, maar vraag me dan vooral af hoe je een vermogen boost krijgt van een open uitlaat?
 
Back
Top