Ik wil graag voor mijn zip een malossi multivar kopen alleen vroeg ik mij af of het waard is om een mhr multivar te kopen. Het is namelijk maar 30 euro verschil.
Ik wil graag voor mijn zip een malossi multivar kopen alleen vroeg ik mij af of het waard is om een mhr multivar te kopen. Het is namelijk maar 30 euro verschil.
Ik heb
70cc malossi sport
Sito plus uitlaat
17,5 mm delorto carb
Standaard drukveer
En rollen kom ik morgen achter moet nog vario
blokeersleutel ophalen bij vriend morgen
Trek veren weet ik ook niet
Vgm is de hele overbrenging standaard dus daarom dacht ik dat een multivar wel handig was
Hij loopt nu 80 en van mij hoeft de top niet perse omhoog maar het is niet erg als dat wel moet voor meer optrek. Ik heb ook ergens iets van vertanding gezien maar weet niet of dat ook slim is.
Ik heb
70cc malossi sport
Sito plus uitlaat
17,5 mm delorto carb
Standaard drukveer
En rollen kom ik morgen achter moet nog vario
blokeersleutel ophalen bij vriend morgen
Trek veren weet ik ook niet
Vgm is de hele overbrenging standaard dus daarom dacht ik dat een multivar wel handig was
Hij loopt nu 80 en van mij hoeft de top niet perse omhoog maar het is niet erg als dat wel moet voor meer optrek. Ik heb ook ergens iets van vertanding gezien maar weet niet of dat ook slim is.
Vertanding zou ik niet aankomen. Je kan dan wel een Malossi multivar halen. En een nieuw Malossi riem. Dan stel je t zooitje ff af met Malossi afstel spullen en dsn haal je dnek ik wel de 90/95. En goede optrek
Idd hebo is natuurlijk maximaal mooi spul. En ene multivar zal wel helpen maar een mhr2008 meer. Maar daar betaal je voor…… die hebo van me mag voor een mooi prijsje weg!