Piaggio zip 2t multivar

Bram033

New Member
Ik wil graag voor mijn zip een malossi multivar kopen alleen vroeg ik mij af of het waard is om een mhr multivar te kopen. Het is namelijk maar 30 euro verschil.
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil graag voor mijn zip een malossi multivar kopen alleen vroeg ik mij af of het waard is om een mhr multivar te kopen. Het is namelijk maar 30 euro verschil.
Een multivar kopen op een scooter is sws geen wereld van verschil als je ook gene maximaal opgevoerde scooter heb
Post automatically merged:

Een multivar kopen op een scooter is sws geen wereld van verschil als je ook gene maximaal opgevoerde scooter heb
Als je je setup even stuurt kan ik zeggen of 1 van beide zijn heeft!
 
Een multivar kopen op een scooter is sws geen wereld van verschil als je ook gene maximaal opgevoerde scooter heb
Post automatically merged:


Als je je setup even stuurt kan ik zeggen of 1 van beide zijn heeft!
Ik heb
70cc malossi sport
Sito plus uitlaat
17,5 mm delorto carb
Standaard drukveer
En rollen kom ik morgen achter moet nog vario
blokeersleutel ophalen bij vriend morgen
Trek veren weet ik ook niet

Vgm is de hele overbrenging standaard dus daarom dacht ik dat een multivar wel handig was
Hij loopt nu 80 en van mij hoeft de top niet perse omhoog maar het is niet erg als dat wel moet voor meer optrek. Ik heb ook ergens iets van vertanding gezien maar weet niet of dat ook slim is.
 
Last edited:
Ik heb
70cc malossi sport
Sito plus uitlaat
17,5 mm delorto carb
Standaard drukveer
En rollen kom ik morgen achter moet nog vario
blokeersleutel ophalen bij vriend morgen
Trek veren weet ik ook niet

Vgm is de hele overbrenging standaard dus daarom dacht ik dat een multivar wel handig was
Hij loopt nu 80 en van mij hoeft de top niet perse omhoog maar het is niet erg als dat wel moet voor meer optrek. Ik heb ook ergens iets van vertanding gezien maar weet niet of dat ook slim is.
Vertanding zou ik niet aankomen. Je kan dan wel een Malossi multivar halen. En een nieuw Malossi riem. Dan stel je t zooitje ff af met Malossi afstel spullen en dsn haal je dnek ik wel de 90/95. En goede optrek
 
Back
Top