Ik heb een pagina gemaakt met snelle onderdelen voor Piaggio met specifieke foto's, prijzen en info.
Ik had gewoon zin om dit te maken omdat ik me altijd kapot erger dat er nergens goede/bijhoordende foto's & info bij de onderdelen staan....
De bestel links zijn grotendeels al veranderd door de shop waar het desbetreffende onderdeel het goedkoopst is.
Last update;12 Januari 2k4
Hier alvast 3 lijsten die ik een hele tijd geleden een keer gemaakt heb met Piaggio cilinders, krukassen en uitlaten onderling vergeleken in prijs bij de verschillende I-Shops :!
Ja, wat is daar mis mee als ik vragen mag? De lijst pretendeert volledig en accuraat te zijn maar is dat niet. Dus corrigeer ik dat graag. Jij hebt je brommertje toch ook te koop staan?
Ja, maar hij is geen bedrijf. Als je hier wilt adverteren dan zul je er gewoon voor moeten betalen net als ieder ander bedrijf. Dat zijn de inkomsten waar het forum van blijft bestaan.
je snapt het niet denk ik. Als je info aan mensen geeft zoals de topic starter moet dat wel op feiten en waarheden gebaseerd zijn. Of ik of iemand anders nu melding maak van een verandering maakt m.i. niet uit. Maar goed als je mij niet moet is het goed hoor. Dan vraag ik een klant even dit soort meldingen te doen.
O ja, en vanmogen zag ik nog een "ander" bedrijf in een ander topic hetzelfde doen....... (en tot op heden nog geen reactie van jouw op gezien)
alledrie nog niet voorbij zien komen, dus nog een toevoeging voor je lijst (racing-parts is echt een van de goedkoopste dus die moet er zeker bij!)
maar een hele goeie opzet, misschien nog een idee om gewoon een compleet overzicht te maken met een rijtje met alle cylinders en er dan achter op welke site hij het goedkoopst is...