Piaggio Onderdelen lijst

RobvdZande

SH-Tuning.NL
Ik heb een pagina gemaakt met snelle onderdelen voor Piaggio met specifieke foto's, prijzen en info.

Ik had gewoon zin om dit te maken omdat ik me altijd kapot erger dat er nergens goede/bijhoordende foto's & info bij de onderdelen staan....

De bestel links zijn grotendeels al veranderd door de shop waar het desbetreffende onderdeel het goedkoopst is.



Last update; 12 Januari 2k4


Hier alvast 3 lijsten die ik een hele tijd geleden een keer gemaakt heb met Piaggio cilinders, krukassen en uitlaten onderling vergeleken in prijs bij de verschillende I-Shops :!

Cilinders
krukassen
Uitlaten



Als iemand een foto heeft van een "nog geen foto hebbende part" PM me aub!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja, maar hij is geen bedrijf. Als je hier wilt adverteren dan zul je er gewoon voor moeten betalen net als ieder ander bedrijf. Dat zijn de inkomsten waar het forum van blijft bestaan.
 
Freezer said:
idd...

Geen reclame maken voor jezelf. Andere bedrijven mogen dat namelijk ookniet.


je snapt het niet denk ik. Als je info aan mensen geeft zoals de topic starter moet dat wel op feiten en waarheden gebaseerd zijn. Of ik of iemand anders nu melding maak van een verandering maakt m.i. niet uit. Maar goed als je mij niet moet is het goed hoor. Dan vraag ik een klant even dit soort meldingen te doen.

O ja, en vanmogen zag ik nog een "ander" bedrijf in een ander topic hetzelfde doen....... (en tot op heden nog geen reactie van jouw op gezien)
 
t was dus misschien niet zo slim om jezelf hier bekend te maken als webmaster Scootparts...?

mja tis een beetje dubbel, deze situatie, misschien kun je beter de volgende keer ff een PM sturen?
 
Back
Top