This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Piaggio Onderdelen lijst

RobvdZande

SH-Tuning.NL
Ik heb een pagina gemaakt met snelle onderdelen voor Piaggio met specifieke foto's, prijzen en info.

Ik had gewoon zin om dit te maken omdat ik me altijd kapot erger dat er nergens goede/bijhoordende foto's & info bij de onderdelen staan....

De bestel links zijn grotendeels al veranderd door de shop waar het desbetreffende onderdeel het goedkoopst is.

Last update; 12 Januari 2k4

Hier alvast 3 lijsten die ik een hele tijd geleden een keer gemaakt heb met Piaggio cilinders, krukassen en uitlaten onderling vergeleken in prijs bij de verschillende I-Shops :!

Cilinders
krukassen
Uitlaten

Als iemand een foto heeft van een "nog geen foto hebbende part" PM me aub!

Last edited:
aight, dit is vet jong... alleen bij gilardoni 70cc moet je ff de prijs aanpassen, want de prijs die je nu hebt staan is ZONDER kop... dus deze cil zal compleet ongeveer 200 euro kosten...

www.vanseggeren.nl ... erg goedkope winkel hier bij mij in de buurt. Sturen volgens mij ook wel op.

Doppler krukas is bv 84,50 :W

*edit*

Dit lees ik net op de site

Doppler Krukas
Volle race krukas. Normaal €84,50 Nu tijdelijk voor €75,00

Dat is wel erg goedkoop 8)

* edit *

Originally posted by RobvdZande
Wat bedoel je precies, ik kan het nl niet vinden...

Btw weer update vandaag

www.easyparts.nl (geen verzendkosten) :

----------- 50 cc ------------

Polini EVO 50 240.45

----------- 70 cc ------------

Polini EVO 70 260.83

Dat klopt niet. In ieder geval de laatste niet. De andere heb ik niet naar gekeken.
Of is dit de prijs van lucht gekoeld?

En hoe zit het met die Team cillinders 50cc en 70 cc staan hier voor dezelfde prijs .. is die 70 dan incompleet ofzo of is normaal ook zelfde prijs (lijkt me stug) Of is dat een type foutje
Mvg Pieter

Hij is nu tijdelijk ook 75.00 bij opvoeren.nl

Ik denk dat je ook bij het gedeelte : Cilinders

Deze erbij kan plaatsen
---------------------------------------------------------------------------------

MHR Speed kit [2004]

----------------------------------------------------------------------------------

€320 @ scootparts.nl

Ziet er erg netjes uit, tis wel jammer dat je alles handmatig moet bijwerken. Misschien is het ook slim om de fototjes met javascript te doen zodat ze als popup in de goede grote worden geopend Nu alleen nog mina