This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Piaggio Onderdelen lijst

RobvdZande

SH-Tuning.NL
Ik heb een pagina gemaakt met snelle onderdelen voor Piaggio met specifieke foto's, prijzen en info.

Ik had gewoon zin om dit te maken omdat ik me altijd kapot erger dat er nergens goede/bijhoordende foto's & info bij de onderdelen staan....

De bestel links zijn grotendeels al veranderd door de shop waar het desbetreffende onderdeel het goedkoopst is.

Last update; 12 Januari 2k4

Hier alvast 3 lijsten die ik een hele tijd geleden een keer gemaakt heb met Piaggio cilinders, krukassen en uitlaten onderling vergeleken in prijs bij de verschillende I-Shops :!

Cilinders
krukassen
Uitlaten

Als iemand een foto heeft van een "nog geen foto hebbende part" PM me aub!

Last edited:
Vet initiatief man

En de mina lijst, zal denk wel door een mina man in elkaar gezet worden denk :?

De leveranciers mogen wel uitkijken, met deze lijst kan de concurentie echt losbarsten :W

Keep on going man, good work

-Tuurlijk auto-update
-MHR Cross in zeker nog te krijgen, ik heb gisteren zowat elke I-Shop een mail gestuurd of ze er aan konden komen en tegen welke prijs inc afdraaien en verzenden.
- @ Miksin' Mike; ik w8 op PM.
- @ dani; wat bedoel je?

Kan je nog regelen dat ik geen wachtwoord hoef in te voegen als ik de foto wil zien van een cross cilinder , en de goede foto's bij de goede uitlaten van de mhr team 2000 , verder toppie site.

De MHR cross is zeker nog te krijgen en volgens mij de enige die nog evoluties meemaakt.
Daar er in 'the motherland' geen snelheids wedstrijden meer worden gereden zoals we ze kennen. Daardoor wordt zowat alles op de maxi-volumes of op de cross gezet van ontwikkelingen.

wtf bedoel de dezen nu met wtf bedoel jij nou weer?
wees duidelijk of zwijg wtf.
Der zijn altijd mensen die niet van alles op de hoogte zijn of van die wtf individuen.
krijg daar dus echt de creeps van.
Mister Hessman wat is uw bijdrage nu eigenlijk.