Piaggio NRG power

vandeweg

Active Member
Hoi

Wij (mijn zoon en ik ) heb een piaggio nrg power op marktplaats op de kop getikt...

Hij ligt nu helemaal uit elkaar.
Alles word gestraald en opnieuw gespoten...
Nu wil mijn zoon een 70cc erop gooien en hij zat aan een Stage6 RT 70cc te denken..
Is die cilinder wat?

Het wordt een scooter om af en toe hier op het eiland te scheuren, maar niks voor meeting wedstrijden ofzo... gewoon beetje rijden zo af en toe

Als het niet echt een cilinder wat daar geschikt voor is, wat raden jullie dan aan??
 
Advertisement - register to remove this

Als je me een lijstje stuurt van wat je eventueel wil hebben dan komt dat vast goed. Achtervelg en carterkap die heb ik zelf nodig de rest mag weg. Kan vast ook wel een mooi prijsje voor het hele ding maken dan ben ik er meteen vanaf en heb jij een paar reserve spullen
Ik heb eigenlijk alleen de kappen nodig, de rest wordt allemaal nieuw, mijn zoon heeft nieuwe carter op de kop getikt... dus we gaan van 0 alles nieuw opbouwen.
 
even een vraagje jongen ik wilde de doppler edurance krukas nemen in de setup, maar nu zag ik bij DDL deze
is dit een beetje een goede voor de setup die ik wil?
Hen wel is gehoord afgelopen tijd dat top performance krukassen niet het beste zijn. Zal vast goed gaan maar voor die prijs kan je miss beter Malossi rhq halen ofzo.

Of gewoon Doppler endurance doet t volgens mij altijd goe
 
Jongens nog even een vraag je nu ben ik bezig et de zoektocht uitlaat maar nu heb ik meerdere websites gevonden, maar ik schrik nogal van het prijsverschil, dat ik twijfel of het wel dezelfde zijn


 
Jongens nog even een vraag je nu ben ik bezig et de zoektocht uitlaat maar nu heb ik meerdere websites gevonden, maar ik schrik nogal van het prijsverschil, dat ik twijfel of het wel dezelfde zijn


Je ziet hier dat de k-parts een Carrera c16 is. Die is hoogtourige als de city c16. Bij de carera kan je geen middenbok meer.. de eerste is een city v16 maar word verjocht als een carrera
 
Onder mijn Runner zit ook een C-16 .
En de middenbok zit er gewoon onder , denk dat dat bij een NRG ook geen probleem zal zijn.
Betreft de prijs :
De eerste link is waarschijnlijk een lokkertje , diewebsite heeft veel dingen (zogenaamd) niet op voorraad.
 
Je ziet hier dat de k-parts een Carrera c16 is. Die is hoogtourige als de city c16. Bij de carera kan je geen middenbok meer.. de eerste is een city v16 maar word verjocht als een carrera
Lees eens goed wat er staat Zijn volgens de beschrijving alle twee Carrera. Maar ik heb over opvoeren.nl wel gehoord dat het geleverde product niet altijd datgene van de afbeelding is. Iemand besteld een Malossi mhr team uitlaat en betaald daarvoor en krijgt vervolgens een mhr replica uitlaat. Verschil van ruim 200 euro. Dus kan makkelijk dat je daar dus straks een city16 krijgt en je eigenlijk een Carrera verwacht. Maar ik heb ook mss wel een uitlaatje voor je
 
Lees eens goed wat er staat Zijn volgens de beschrijving alle twee Carrera. Maar ik heb over opvoeren.nl wel gehoord dat het geleverde product niet altijd datgene van de afbeelding is. Iemand besteld een Malossi mhr team uitlaat en betaald daarvoor en krijgt vervolgens een mhr replica uitlaat. Verschil van ruim 200 euro. Dus kan makkelijk dat je daar dus straks een city16 krijgt en je eigenlijk een Carrera verwacht. Maar ik heb ook mss wel een uitlaatje voor je
Ja ik zeg zeg maar t zelfde als jou!
 
Lees eens goed wat er staat Zijn volgens de beschrijving alle twee Carrera. Maar ik heb over opvoeren.nl wel gehoord dat het geleverde product niet altijd datgene van de afbeelding is. Iemand besteld een Malossi mhr team uitlaat en betaald daarvoor en krijgt vervolgens een mhr replica uitlaat. Verschil van ruim 200 euro. Dus kan makkelijk dat je daar dus straks een city16 krijgt en je eigenlijk een Carrera verwacht. Maar ik heb ook mss wel een uitlaatje voor je
Ok dus niet echt een betrouwbare site... ik vond het al zo gek het prijsverschil....

Ik app je wel even over de uitlaat
 
Hoi ik ben nu zover dat ik de NRG aan het opbouwen ben, het is allemaal wat duurder geworden dan gehoopt, dus ik moet weer ff sparen voor de onderdelen.

Ik heb nu

70cc stage6 MKII
Malossi 360 graden spruitstuk
Malossi vl13 membraam
Malossi E13 luchtfilter.
Std vario
Std Koppeling
Std Koppelingshuis
Polini CP23
Yasuni c16 uitlaat

Nu heb ik ff een paar vraagjes over afstellen, nu weet ik het is een kwestie van uittesten...

Maar waar kan ik het beste mee beginen???

Welke maat sproeier
Hoeveel gram rollen
Welke druk veer
Welke trekveer
 
Back
Top