piaggio nrg mc3 lc

yoyoyo123

New Member
Ik heb een originele piaggio nrg watergekoelt . Alles is ontgrenst met een sitoplus uitlaat.
alleen lekt er koelvloeistof uit de onderkant van me carterkap volgensmij. Ik weet alleen niet precies waar maar als het goed is precies onder me carterkap. Weet iemand wat dit kan zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Hoe is dat te zien ?
Scooter starten en de carterkap voorzichtig er af halen , dan zie je of de koelvloeistof van de pomp vandaan komt .
Je kan het systeem ook afpersen , alleen heb je vaak niet de benogdigheden om dat te doen .
Met te weinig koelvloeistof loop de Cilinder / zuiger in de soep , dan heb je een boel schade.
 
Oh dat ga ik dan zo even doen. Maar stel het is een ander probleem. Zou dat dan schadelijk kunnen zijn voor het blij? Ik breng de scooter vrijdag naar scootershop maar wil zeker weten of ik er wel op kan rijden zonder dat die kapot gaat. Ik vul hem steeds met koelvloeistof na elke rit voor de zekerheid
 
Niet mee blijven rijden is zeker slecht voor je blok. Lek word alleen maar groter en groter. En voor jij er erg in hebt is het al te laat en kan je alles vervangen ipv een revisie.
 
Back
Top