Het startrelais is waarschijnlijk inwendig stuk , het is een koperen platje dat twee contacten verbind , dat aan getrokken wordt door een spoel , als je de start knop bedient . Nu klikt je relais wel , dus het koperen plaatje wordt aangetrokken , maar het verbind de twee dikke polen niet met elkaar .
Dit kan komen door , heel lang door starten , dan verbranden de contact vlakken , of er is iets afgebroken inwendig in het relais .
Ik geloof niet dat het met je huidige probleem te maken heeft . Het lampje van je koplamp , kan ook bij toeval , zijn door gebrand .
je kan even meten hoeveel spanning op de fitting aankomt . Er is dus geen massa probleem , dan kan je dit uitsluiten.
Je hebt dus als ik het goed begrijp , een elektronisch geregelde carb met twee kleppen (solenoïde) die gestuurd worden door je cdi . Daar is van èèn , dat slangetje van , wat los hing . Je had dus valse lucht , en een verkeerd mengsel . Op die kleppen waar die slangetjes heen lopen , zit volgens mij ook een lucht filtertje , zijn deze schoon , zodat ze het mengsel kunnen regelen