Piaggio motorblok.

jakare

Well-Known Member
Hallo,

Het is mijn eerste keer dat ik mijn motorblok met een ander
wil verwisselen en ik wil graag weten of ik alles goed aansluit.
(de motorblokken zijn niet precies hetzelfde)
Zou iemand daarom alsjeblieft een foto van een deel van zijn motorblok(piaggio kunnen maken zodat ik de aansluitingen kan zien? :)
 
Advertisement - register to remove this

mja , als dat bij jou al anders is en niet zo hoort (omdat het een ander blok is) , dan hebben andere mensen toch ook geen voorbeeld? ;)

maak anders zelf ff een foto met wat je aangesloten moet hebben , maar zomaar een ander motorblok eronder hangen zal altijd problemen geven wanneer het blok anders is..
 
Het is redelijk makkelijk. Als de kappen van je scooter afliggen is het als volgt.

-Er gaat een slang van de kop van je cilinder naar de BOVENSTE DIKKE aansluiting van de radiator.
-Er gaat een slang vanaf je waterpomp (zit bij de ontsteking is een bochtje) naar de ONDERSTE DIKKE aansluiting van de radiator.
-Het Waterreservoir zit op de 2 punten die overblijven op je radiator.

-Dan loopt er een dun slangetje tussen de KOP van je cilinder en de WATERPOMP (deze is normaal voor de carburateurverwarming)

-Ten slotte loopt er eventueel nog een slang vanaf je carterpan naar de dwarstaande buis in het frame waar je ook je buddy op vastschroeft, MAAR deze mag je gewoon weg laten.

Ik hoop je voldoende geholpen te hebben. Meer informatie PM dan.
 
Back
Top