mickietjuh
Well-Known Member
Hallo leden, ik heb hierbij toch maar even snel een projectpagina aangemaakt voor mijn speeltje.
Nu is het officieel niet helemaal mijn project want het chassis met tank zadel koplamp en spatbord zat al in elkaar en heb ik dus zo gekocht.
Ik (mijn opa stiekem eigenlijk) heb een zip voorvorkje omgelast omdat de brommer met een nrg voorvork kwam en ik nog een zip blokje had liggen.
Het blokje:
Zip type 3 carters.
Blauwe top 70cc.
Draaibaar spruitstuk.
21mm pwk.
Std ontsteking.
Std overbrenging.
Nieuw subframe.
Wat zijn de plannen:
Het brommertje staat te koop maar zolang deze niet wordt verkocht bouwen we gewoon rustig aan verder.
Qua setup wil ik nog:
Yasuni c16 of vergelijkbaar.
Binnenrotor.
Misschien een 24mm pwk.
Rechte inlaat.
Dit alles moet gevaarlijk genoeg wezen dacht ik zo. Het brommertje is met 1 hand op te tillen zo licht.
Ik zie dat de foto kwaliteit sterk achteruit is gegaan maar voor nu zal dit even moeten voldoen.
Nu is het officieel niet helemaal mijn project want het chassis met tank zadel koplamp en spatbord zat al in elkaar en heb ik dus zo gekocht.
Ik (mijn opa stiekem eigenlijk) heb een zip voorvorkje omgelast omdat de brommer met een nrg voorvork kwam en ik nog een zip blokje had liggen.
Het blokje:
Zip type 3 carters.
Blauwe top 70cc.
Draaibaar spruitstuk.
21mm pwk.
Std ontsteking.
Std overbrenging.
Nieuw subframe.
Wat zijn de plannen:
Het brommertje staat te koop maar zolang deze niet wordt verkocht bouwen we gewoon rustig aan verder.
Qua setup wil ik nog:
Yasuni c16 of vergelijkbaar.
Binnenrotor.
Misschien een 24mm pwk.
Rechte inlaat.
Dit alles moet gevaarlijk genoeg wezen dacht ik zo. Het brommertje is met 1 hand op te tillen zo licht.
Ik zie dat de foto kwaliteit sterk achteruit is gegaan maar voor nu zal dit even moeten voldoen.