Photoshop contest #36: Peugeot 307

OMG :D Die velgen komen van een Civic Type R, de belichting op die foto is gewoon vervelend... Uitlaten zitten ook een beetje raar, maar wat een sjonniebak :p
 
heey

ik heb een vraagje sinds mijn broertje op me photoshop heeft gezeten doen mijn tools raar,, met de Smudge tool (R) kan je normaal dingen vervagen enzo.. dat werkt helemaal niet meer en nog een paar dingen

maar kan je photoshop ook weer resetten zodat alles weer staat zoals het er standaard al op staat??

thx arie!
 
rechterklik op de tool, daar kan je wat functies veranderen... (waarschijnlijk is de effectivity 0% bij die tool, boven kan je t balke veranderen. anders opnieuw installeren eh ;))
 
donor auto's, dus iets als tuning of tuner of gewoon van tuners zoals brabus of mtm, abt, sportec etc etc. Gewoon creatief zoeken, het is niet zo dat alles zo van een site gehaald kan worden waar alles precies voor pictuning staat ofzo.
 
40ps9dk.jpg


uitlaatje veranderd.
andere velgen
gecleaned
ruiten getint.
 
geen zin meer :x zitten best wat foutjes in ook enzo, en eigenlijk nog niet af (bg, rollcage etc).. maarjaaaaaaaaaa ;]

peugeotsvennnnn.png


mods lijken me best duidelijk :]
 
Ik ga ook weer beginnen :) , heb er weer zin in , nu een tijdje niet meer gedaan dus ik gaat het weer is proberen, lijkt me een leuke auto om te doen...
 
Back
Top